Photos and videos from all countries

Photos and videos for #tiroid

Regranned from deny.sentosa - #idooils #youngliving #essentialoils #melrose #digize #perut #tiroid #sehat Perjalanan 16 jam non stop di pesawat, ada kalanya perut mulai gak enak. Dan juga setiap penerbangan, radiasi lebih tinggi. 2 pasukan merah dan warna warni lainnya siap membantu :) Email: deny.sentosa gmail.com Https://greathealthstartsfromnow.wordpress.com

1 0 Jan 20, 2018

Korang, nak ubah gaya hidup menjadi lebih sehat tak? Apa kata mulakan dengan PL Jus Plus Durian Belanda. Sekarang ni ada pek baru yang pastinya 2 kali ganda lebih berkhasiat dengan ramuan durian belanda, madu lebah + 8 jenis makanan sunnah. Pheww..😘 Jom nikmati kehidupan yang sihat, aktif dan bertenaga bersama keluarga. Terai sekarang, untuk kesihatan dimasa depan. ! Ada diskaun tau kalau beli pekej kombo. Cer Klik link kat bawah ni. 👇👇👇👇👇 Http://www.wasap.my/60133706474

24 4 Jan 20, 2018

"AKAK AMALKAN MINUM JUS DURIAN BELANDA 2 SUDU SEHARI SEBAGAI SUPPLEMEN" 😘 - Inilah RAHSIA Kakmid makin SIHAT, AKTIF & BERTENAGA walaupun usia dah meningkat ! In sha Allah😘 Korang berkerja? Seorang surihati Mr Suami ? Seorang ibu anak 3,5 atau 8 ? Seorang nenek 70an ? atau Seorang anak yang masih bujang? Siapa pun kita, semakin kita berumur, kandungan nutrisi & tenaga dalam badan juga menyusut dengan teruk sekali. Paling ketara sangat, badan & lutut mula bagi signal sakit sana-sini. Semakin tua, mungkin tenaga tu dah hampir takde langsung.😔 Proses kehamilan, bersalin, menyusukan bayi banyak menghilangkan tenaga dari dalam badan. Kalau tak di top-up itu lah yang jatuh sikit jer, terus terpeleot dan lambat sembuh. Ini tanda jelas yang badan kita dah kekurangan antibodi yang kronik. Ok, tak perlu risau dan tak perlu fikir panjang tau. PL Plus durian belanda ni banyak bantu Kakmid kekal sihat dan bertenaga sampai sekarang tau ! KELEBIHAN UTAMA PL PLUS DURIAN BELANDA ➡️ Merendahkan risiko obisiti serta penghadaman makanan ➡️ Membantu membekalkan tenaga tambahan ➡️ Meningkatkan metabolisma dan ketahanan diri supaya lebih cergas dan aktif ➡️ Meningkatkan keperluan nutrisi yang diperlukan untuk aktiviti harian. ➡️ Mengurangkan risiko gangguan tiroid ➡️ Bermanfaat untuk penjagaan kesihatan dalaman seiring dengan peningkatan usia. ➡️ Melancarkan proses membuang air kecil dan besar. ➡️ Ramuan adalah bahan-bahan terpilih dan dipantau oleh ujian makmal. ➡️ Kelulusan sebagai makanan kesihatan oleh KKM. No rujukan 110216/01/015 dan disahkan HALAL oleh JAKIM, No rujukan MS 1500:2009 , 1100-12/2013 Jangan risau sebab Produk ini ni, ❌ Tiada Gula ❌ Kesan sampingan Best kan? 😁 Best lerrr. Ada DISKAUN kalau beli pakej Kombo, korang nak terai? Atau nak risik-risik dulu sebelom meminang. Boleh jer, jom kita sembang😎

23 1 Jan 20, 2018

. Ikhtiar masalah breast cancer dengan vivix. . Vivix - supplemen yang tinggi antioksidan ini bertindak ke atas sel manusia melalui:- . *Cell Defence* : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit. . *Cell Energy* : memberi tenaga kepada sel yang lemah. . *Cell Repair*: memperbaiki sel yang telah rosak. . *Cell Performance* : meningkatkan prestasi sel. . . ⚠ DISCLAIMER: Produk ini bukan bertujuan merawat dan menyembuhkan penyakit tetapi produk NUTRISI yang MEMBANTU badan melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan seterusnya membantu sistem badan berfungsi dengan LEBIH BAIK . 💯 KEISTIMEWAAN: Shaklee satu-satunya supplemen yang mempunyai LANDMARK STUDY, di mana orang luar yang membuat kajian ke atas pengguna supplemen Shaklee dan hasilnya, terbukti bahawa pengguna supplemen Shaklee mempunyai paras NUTRISI darah yang BAIK . Satu-satunya syarikat supplemen di dunia yang ada LANDMARK STUDY! . . . 🌿 PAKAR SHAKLEE ANDA 🌿 . SELAMAT. BERKESAN. SEMULAJADI . Tanya saya 👇👇👇 ====================== Ig: notavitamin 📲012.392.3099 Syahida Noor . #shakleeaeontamanequine #shakleetamanequine #shakleegiantserikembangan #shakleeserdang #shakleekajang #shakleeupm #shakleebangi #shakleecheras #shakleekeramat #shakleetamanmidah #shakleeklcc #shakleeukmbangi #shakleebandartunrazak #shakleesungaibesi #shakleetamanteknologi #shakleebukitjalil #shakleesripetaling #shakleetamanoug #vivixshaklee #shakleebukitkuchai #antikanser #arthritis #tiroid #shakleepenang #shakleealorsetar #shakleekangar #shakleesungaipetani #ajimaura #dukusaka #shakleetamankinrara . p/s: For price, please whatsapp 0123923099 😊 . Thank you in advance . Whatsapp saya untuk pengeposan seluruh Malaysia, Singapore, Brunei & Indonesia

9 0 Jan 20, 2018

BAĞIŞIKLIK SİSTEMİNİZİ GÜÇLENDİRİN Zencefil içerdiği mineral ve vitaminler sayesinde hem bağışıklık sisteminizi güçlendirir hemde metabolizmayı hızlandırıcı etki gösterir. Özellikle çayı grip semptomlarını giderir ve kendinizi iyi hissetmenizi sağlar. Bir parça (iki parmak boğumu büyüklüğünde) zencefili küçük küçük doğrayın veya rendeleyin. Kaynamakta olan iki bardak suya atın ve 5-6 dakika kısık ateşte kaynatmaya devam edin. Altını kapattıktan sonra 1/2 limon suyu ilave edin. İçerisine 1 tatlı kaşığı bal karıştırdıktan sonra bir parça limon dilimi koyarak servis edin. Enerji dolu bir gün olsun... Dr Bilgin SILAN İç Hastalıkları ve Bütünsel Tıp Uzmanı www.bilginsilan.com 0232 4636599 #ichastalıkları #uzmandoktor #izmir #alsancak #uzman #doktor #enerjitibbi #antiaging #obezite #kiloverme #zayıflama #sagliklibeslenme #guatr #sifa #içhastalıkları #dahiliye #bütünseltıp #ödem #cuma #tiroid #bostalısahil #bostanlı #bugundebu #bugundeboyle #kışçayı #denge #bugununkaresi #instaizmir #hayırlıcumalar #izmirdeyasam

267 4 Jan 20, 2018

Kişilərdə qarmonal pozğunluqlar – qadınlara nisbətən daha az hallarda sonsuzluğun səbəbi olurlar. Ona görə də kişilərdə sonsuzluğun səbəbini araşdırarkən, qanın hormonlara müayinəsi çox nadir hallarda – ancaq nəzərəçarpan dərəcəli oliqozoospermiya və azoospermiya (eyakulyatda spermatozoidlərin sayının az olması və ya spermatozoidlərin heç olmaması) olduğu zaman təyin edilir. 📍Endokrinoloq Yeganə Şəfizadə📍 🔽Avrasiya klinikasi 🔽Azadlıq prospekti 189 📱Tel: 050 312 17 68 #aztagram #azerbaijan #vscoazerbaijan #baku #vscobaku #avrasiya #klinika #doktor #endokrinoloq #dietolog #dieta #pehriz #diabet #tiroid #zob #hormones

125 2 Jan 19, 2018

Apa yang bestnya ALOE BERRY NECTAR Gel Aloe Vera ini adalah pati Aloe Vera yang distabilkan 100% dan campuran buah kranberi yang segar dan epal yang manis. Mengandungi semua kebaikan yang terdapat dalam ALOE VERA GEL kami, ditambah lagi dengan kebaikan yang terdapat dalam kranberi dan epal Rasanya yang manis, cukup untuk menggembirakan golongan dewasa dan kanak-kanak. SEBAB UNTUK MEMINUM GEL ALOE BERRY NECTAR SELAIN MEMBANTU MENGEKALKAN KESIHATAN SALURAN PENGHADAMAN #MIGRAIN Ekstrak kranberi boleh mengawalatur perubahan hormon dan Aloe Vera mengandungi kompleks antrakuinon yang mempunyai ciri-ciri anti keradangan yang dapat membantu mengurangkan kesakitan semasa sakit migrain Kesihatan #TIROID (Hipotiroid & Hipertiroid) Ekstrak kranberi boleh membantu memelihara sistem hormon yang baik, termasuklah mengawalatur pengeluaran hormon tiroid. Aloe Vera mengandungi kompleks antrakuinon yang mempunyai ciri-ciri anti-keradangan dan mengurangkan kesakitan akibat pembengkakan tiroid. Aloe Vera berfungsi sebagai pengantara untuk membawa nutrien kranberi kepada sel dengan baik Kesihatan #PAYUDARA Aloe Berry Nectar mengandungi fitonutrien yang bermanfaat untuk melindungi sel badan daripada radikal bebas yang berbahaya #UTI - Jangkitan Saluran Kencing Ekstrak kranberi adalah kaya dengan proantosianidin. Proantosianidin boleh membantu menghalang bakteria berbahaya daripada melekat pada dinding saluran kencing, dengan demikian menolong mengekalkan kesihatan saluran kencing. Aloe Vera mengandungi kompleks antrakuinon yang mempunyai sifat-sifat anti-keradangan dan penghilang kesakitan. Aloe Vera berfungsi sebagai pengantara yang baik untuk membawa nutrien kranberi kepada sel. Kesihatan #PROSTAT Ekstrak Kranberi kaya dengan Proantosianidin yang boleh menghalang bakteria berbahaya daripada melekat pada dinding saluran kencing, oleh itu ia menolong mengekalkan saluran kencing yang sihat Kesihatan #SERVIKS Ekstrak Kranberi yang membantu dalam keseimbangan hormon dan meningkatkan kekerapan pengovuman. Putus #HAID Aloe Berry Nectar membantu mengekalkan sistem hormon badan, justeru membantu mengurangkan simptom putus haid.

5 1 Jan 19, 2018

Elimde tuttuğum kahve bitkisi yeşil olsa da kafeini kesiyoruz. Benim gibi Tiroidi olanların, kafein dahil birkaç şeye elveda demeleri yerinde olacaktır. Böylece iki sene önce süt ve süt ürünlerine neden veda ettiğimi de açıklamış olayım. Bir süredir araştırıyorum pinoeatshealthy çok güzel toparlamış doğal TSH düşürme önerilerini: - kafein alımının bir süre tamamen kesilmesi - gluten tüketiminin tamamen kesilmesi - süt ürünlerinin keçi ürünleri dahil çok çok azaltılması - uyku baslangıcı 23.00 ve tam karanlıkta olmak üzere günde en az 8 saat uyku - eklenti şeker alımının minimuma indirilmesi - yüksek karbonhidrat alımının durdurulması - soya ürünü , soya sütü tüketilmemesi - sağlıklı yağların arttırılması, özellikle sadeyağ ve hindistan cevizi yağı - d vitamini seviyesinin en az 50ye çekilmesi - günlük en az 2 gr EPA+DHA içeren triglycerid formda omega 3 kullanımı - brokoli, karnabahar, lahana ailesinden sebzelerden bir süre tüketmeme - probiyotik takviye kullanımı ve fermente gıda tüketimini arttırma ~~~ Ve ekliyor: doktor değilim ancak yukarıda yazan öneriler araştırmalarımla ulaştığım bütünsel ve önleyici tedavilere önem veren doktorların önerisi. #tiroid #beslenme #sağlık #mitokondri ~~~

899 31 Jan 19, 2018

Untuk yang masih bertanya apa itu Minyak Kutus Kutus, semoga ini bisa menjadi informasi bermanfaat 😊 Question & Answer Kutus Kutus Q : Apa itu Minyak Kutus Kutus ? A : MKK adalah herbal healing oil atau minyak obat untuk kesembuhan Q : Berapa harga MKK ? A : Rp. 230.000,- Q : Berapa isi perbotol MKK ? A : 100 ml Q : Apakah ada ukuran lebih kecil ? A : MKK hanya satu ukuran yang 100 ml Q : Siapa saja yang bisa menggunakan MKK ? A : MKK bisa digunakan oleh siapa saja di segala usia Q : Amankah MKK untuk bayi ? A : Sangat aman 👌 Q : Apakah bahan kandungan MKK ? A : MKK terbuat dari 69 jenis jejamuan dan rempah serta bahan alami lainnya Q : Bagaimana cara memakai MKK ? A : Cukup dibalur pada area wajib sepanjang tulang punggung, telapak kaki serta bagian yang sakit Q : Apakah MKK bisa diminum ? A : MKK bisa diminum karena sifatnya eatable Q : Penyakit apa yang bisa diatasi dengan MKK ? A : MKK bisa mengatasi lebih dari 60 jenis penyakit A : Dimana MKK bisa dibeli ? Q : MKK bisa dibeli di reseller resmi Kutus Kutus Info pemesanan produk /join reseller hubungi : Devi WA 0813.5732.7272 #kutuskutus #kutuskutusasli #minyakkutuskutus #tambawaras #herbalhealingoil #stroke #ambeien #diabetes #asamurat #autis #kanker #batuk #pilek #demam #rematik #kolesterol #tiroid #keputihan #miom #kista #vitalitas #asma #darahtinggi #vertigo #kutuskutustambawaras #herbalsurabaya #minyakherbal #minyakkesehatan #minyakobat #jualminyakkutuskutusasli

7 1 Jan 19, 2018

Sağlıklı bir yaşam için yapmanız gerekenler çok basit. * Her gün en az beş porsiyon sebze ve meyve yemek, * Düzenli olarak egzersiz yapmak, * İdeal kilonuzu korumak, * Alkol alıyorsanız günde bir kadehi geçmemek, * Sigarayı bırakmak. #tanı #sağlık #kanserdenkorkma #erkentanı #radyoloji #tetkik #memekanseri #tiroid #ultrason #mr #açıkmr #ayrıntılıgebelik #ayrıntılıultrason #mamografi #mamografia #biyopsi #checkup #radyolojikcheckup #ultrapark

35 0 Jan 19, 2018

Ramainya wanita yg ada masalah ni...disamping rawatan moden, jgn pula sombong dgn rawatan alternatif. 😊😊 . BYK TESTIMONI PROVEN diterima. APRIKOT NDLIFE HALAL & LULUS KKM . RM58 (SM) RM62 (SS) . 📲️ whatsapp 017 7559585 📲 whatsapp 017 7559585 . #ndlife #ejendiperlukan #aprikotndlife #ndlifejb #aprikotndlifejb #periodtakstabil #haidtakstabil #bijiaprikot #keputihan #senggugut #cyst #fibroid #tiroid #kanser #nakhamil #rawatkanser #vitaminb17 #kanserpayudara #kulitcantik #kanserrahim #syurgayangkedua #zizanrazak #bazarpaknil #kekasihpaksarela #testimonindlife #jannanick #cumicumi #naelofarhijab #meletops #lafazkankalimahcintamu

3 1 Jan 19, 2018

Hipoparatiroid, paratiroid hormonlarının daha az salgılanması veya aktivitesinin azalması durumudur. Kandaki kalsiyum seviyesinin düşmesine (hipokalsemi) ve kandaki fosfor miktarının artmasına (hiperfosfatemi) yol açar. Ellerde, ağız çevresinde ve parmaklarda karıncalanma hastalığın hafif seyreden semptomlarıdır. İleri safhalarda tüm vücutta çeşitli kas kasılmaları görülür. Bu semptomlar tanıdık geliyorsa vakit kaybetmeden bir endokrinoloji uzmanına görünmeyi ihmal etmeyin. Sağlık en güzel hediye, onu kaybetmeyin! #diyetteyiz #diyethesaplari #diyethesaplarıtakipleşiyor #diyettekiler #sağlık #tiroid #endokrinoloji #health

14 0 Jan 19, 2018

Apa siiih EY-Man ??? jamu kuat pria yg aman krn terbuat dari 100% herbal murni PAPUA . nihhh Manfaat EY-Man : membantu meningkatkan gairah pria berhubungan lebih lama,lebih keras, menjaga kekuatan otot dan massa, dan merangsang produksi Selain Membuat Tubuh lebih Bugar , Otot P juga semakin kencang dan kuat herbal ini Juga berfungsi Utk menstabilkn stamina Pria saat di ranjang 🍀menyuburkan+memperbagus kualitas sperma . WooW banget kan manfaat nya 😍 Harga IDR 340.000 dengan isi 6 kapsul 👉 reaksi cepat dirasakan sekitar 30 menit sehabis diminum 😍 Jadii jangan cuma pria nya ajaa yang disenengin.. Tapii wanita nya juga dong.. . Yang priaa pakai Eyman Yang wanita pakai majakani Kanza . Kanza + eyman bikinn rumah tangga jadii lbh harmonis 😍😍 . Info dan order : WA 085647877946 #majakanza #majakanikanza #keputihan #kista #miom #isk #wasir #promil #pasutri #tiroid #keluargahaymonis #eyman #suamiidaman #staminapria #herbalkuat #ejakulasidini #followme #kuatdantahanlama #olshopjember #kanzajogja #distributorkanza #olshopherbal #jakartafoodies #jakartaherbal

8 0 Jan 19, 2018

Ramainya wanita yg ada masalah ni...disamping rawatan moden, jgn pula sombong dgn rawatan alternatif. 😊😊 . BYK TESTIMONI PROVEN diterima. APRIKOT NDLIFE HALAL & LULUS KKM . RM58 (SM) RM62 (SS) . 📲️ whatsapp 017 7559585 📲 whatsapp 017 7559585 . #ndlife #ejendiperlukan #aprikotndlife #ndlifejb #aprikotndlifejb #periodtakstabil #haidtakstabil #bijiaprikot #keputihan #senggugut #cyst #fibroid #tiroid #kanser #nakhamil #rawatkanser #vitaminb17 #kanserpayudara #kulitcantik #kanserrahim #syurgayangkedua #zizanrazak #bazarpaknil #kekasihpaksarela #testimonindlife #jannanick #cumicumi #naelofarhijab #meletops #lafazkankalimahcintamu

5 0 Jan 19, 2018
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.