Photos and videos from all countries

Photos and videos for #sihatbersamashaklee

Memang best sangat Esp + koko krunch ni. Esp ni tambah ape ape pun memang best. . Nak buat aiskrim Esp pulak lah. Ape kah rasa nya. .Penggemar ESPAyu011-15291097. #shakleemalaysia #espshaklee #sarapanpagi #sayajualonline #perutsihat #tenagatambahan #shakleeeffect #sihatbersamashaklee

n.i.s_legacy

Selamat pagi. Ehhh... Pagi lagi kan. Hehe. Tengah fikir nak masak ape untuk lunch. Fikir punya fikir dah nak masuk tengahari dah. ..Sambil fikir sambil buat Esp + Koko krunch. Tak nak biar perut kosong lama sangat. Nanti masuk angin pulak. ..Memang best sangat Esp + koko krunch ni. Esp ni tambah ape ape pun memang best. . Nak buat aiskrim Esp pulak lah. Ape kah rasa nya. Hahaha. ..Dah siap makan dah pun jom masak untuk lunch pulak. Sape nak shaklee lagi mehh wasap ain meh. Kedai shaklee ain dah bukak dah. Hihi..Ain, 019-906-3913 #shakleemalaysia #shakleepahang #shakleekelantan #espshaklee #sarapanpagi #sayajualonline #pengedarsahshakleemalaysia #perutsihat #tenagatambahan #shakleeeffect #sihatbersamashaklee

beautybyainsarah
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.