Photos and videos from all countries

Photos and videos for #ranting

Some person wanted to argue with me about what my Dobermans have in them and they said Rottweilers, and I simply replied no and stated what they had and there response was (rudely said) do some research and of course I got mad 😂 but when u first look up the Doberman it says the Rottweiler so i understand why they'd think that, but when u actually do research, u'll find these websites that talk about the breed and what they used in them. Which the Rottie was not used. The Butcher dog was and it resembled the Rottweiler and a Beauceron. My mother breeds them so we've owned a lot of dobies through the years and have done a lot of research on them like any breeder should. Here are some good sites I read if you are interested. There in my bio also. ❤️ http://www.blitzkrieger.com/breedhistory.html❤️. 💙 http://dpca.org/BreedEd/history-of-the-doberman-1897-2005/💙. #dobermanpinscher #american #European #puppies #workingdog #ranting #facts #of #the #breed

12 0 Jan 19, 2018

Imagine being paid to consume electricity. Imagine actually earning money because the Government wants you to have light. Sigh.. These are first world problems actually...While on the other hand, we here in Nigeria pay for electricity and do not even get to enjoy what we paid for. The irony of it all. Then we still wonder why people are sleeping at Embassies in order to get out of this country at every opportunity they get. If only we can get this sector right.. *hisses angrily and loudly as neighbors 'ons' his generator* . . #rants #ranting #germany #firstworld #thirdworld #power #electricity #light #africa #darkness #insane #sad #mediocrity #fumes #generators #inmyownwords #bibiwrites #topicalissues #perspectives

13 3 Jan 19, 2018

#ranting #seagrass #photo

1 0 Jan 19, 2018

Berpolitik bukan hanya tentang kekuasaan. Tetapi juga perjuangan untuk kesejahteraan rakyat, tujuan kita Indonesia Raya.. MERDEKA!! BANGKIT BERGERAK BERJUANG BERSAMA Untuk Kesejahteraan Rakyat #pdip #pdiperjuangan #ranting #rantingpdip #pdipbali #pdipdenpasar #allforone #oneforall #oneforallallforone

1 0 Jan 19, 2018

Dirgahayu PDI Perjuangan 🎉 BANGKIT BERGERAK BERJUANG BERSAMA Untuk Kesejahteraan Rakyat #pdip #pdiperjuangan #ranting #rantingpdip #pdipbali #pdipdenpasar

1 0 Jan 19, 2018

I don’t and will never post a picture of myself or even with dearest husband. Not that I do want to make it a secret. My Instagram is all of what I take. Photography. It’s what I feel. My thoughts. I don’t want people to interfere my life when I started to post our pictures. I’ll let it be like this. . #rants #ranting

0 0 Jan 19, 2018

19 Januari 2018 JUMAAT _______________________________________________ Kami bertemu kali pertama pada 1989, di bilik berita majalah Keluarga. Aku sebagai wartawan pelatih #intern dan Aida penulis majalah berpengalaman. Di saat wartawan senior lain sibuk dengan tugasan masing-masing, Aida sudi layan budak pelatih macam aku yg banyak tak tahu. Ikut dia assignments, belajar macam mana nak selaras shooting fesyen, ruang masakan, dekorasi kediaman dan 1001 tatacara & rukun dalam pekerjaan. - - Diam tak diam dah nak capai takah 30 tahun perjalanan persahabatan. Dulu muda remaja. Dia baru kawin, aku bujang kelana. Pacar pun takda😜. - - Sekarang sama2 dah berkedut beruban dan bermenantu tapi tetap bergaya juga, macam dulu-dulu 😜😜. Jangan cari IG atau FB Aida, sebab inilah satu2nya wartawan yg tak suka paparan peribadi dalam medsos. Harap Aida tak lesing aku sebab sebab letak gambar cun ni dalam IG. - - - Aida tau, aku layan IG sebab hobi dan bisnis. Aku penulis. Nak menulis kena ada perantara sebagai hebahan. Tak kat nak tampal dalam kamar peraduan. Jadi IG wadah terkedepan. And pasal business, Aida kata dia tak reti. Bagi aku, busines tu macam senafas dalam jiwa raga ni. Rugi goyang kaki saja. Tak masyuk apa2. Tulis kosong saja buat apa. Rugi. Rugi. Lagilah pulak media sosial skrg sangat luas liputan dan sgt canggih kejadian. Rugi. Rugi kalau tak digunakan. - Itulah namanya manusia. - - Tak semestinya sependapat tak boleh rapat. Perbezaan itu jadi alasan utk satu kedekatan. Tapi dalam byk hal lain, kami seiya sekata. Masa muda sama2 bekerja berita. Dah tua sama2 bekejar ke majlis ilmu topap rohani. Oklah kan Aida. Kita cuba timbang tara, selagi terdaya. - - Ok nak sembang tu jer. Good nite. Akhir kalam, wassalam #diarioj2018 #diariwartawan #sembangmalam #sembangsembang #ranting #celotih #editorbesar #majalahglam

39 2 Jan 19, 2018

#kolamkoi #pohon #ranting

0 0 Jan 19, 2018

Kayune purwa sejati Pangira jagat godhong kinarya rumembi Apradapa kekuwung Kembang lintang salaga langit Woh surya lan tengsu Kasirat bun lan udan Puncak akasa bumi bengkah pratiwi - - - - .. #pohontua #horror #OLDTREE #pohon #ranting #nature #naturephotography #hobby_dolan #hobbydolan #indonesia #solo #surakarta #travelling #traveller #tree #baretree #artphotography #artistic #artpics #malam #seram

31 6 Jan 19, 2018

#bacon #bae & #bestie 😂😁 And I get my hair did later, aside from the #obvi excitement of prettier hair, I just love seeing my hairdressers pretty face and #ranting & #rambling my face off 😂 oh the #salonconversations 🙈 it's #thairapy #todaysgonnabeagoodday #riseandgrind #wakeprayslay #eatglitterforbreakfastandshineallday #glitter#extra

6 0 Jan 19, 2018

kemarin, hujan membilas #bumi dengan durasi cukup panjang. dari pukul empat #sore hingga pukul lima pagi. sepulang dari #ngopi menjumpai #pagi yang serupa ini. berjibun embun bergantungan di reranting dan daun-daun. dan sebelum satu persatu meniada, maka dirasa perlu untuk membekukannya dalam #foto dengan cara memotret ala kadarnya. 😂 #selamatpagi #daun #dedaunan #embun #embunpagi #sunrise #sun #sky #skyphotography #semesta #sawah #lanscape #lanscapephotography #lanskap #ranting #pemandangan

11 29 Jan 19, 2018

Suatu waktu, aku pernah menikmati bunga Edelweis yang dijuluki sebagai bunga abadi. Mitos mengatakan bahwa ia mampu membuat cinta kita abadi. Aku berniat memetiknya untukmu. Namun aku batalkan, karena aku yakin, tanpa bunga Edelweis pun cinta kita akan abadi. Loc📍BudugAsu-LawangMalang #foto #trip #ranting #mountain #gunungasik #gunungcantik #photofoto #gunungandong #jejakgunung #sahabatpendaki #pendakicantik #jejakpendaki #pendakiwanita #pendakikusam #wanitapendaki #wanitapendakigunung #dolanmalang #pesonaindonesia #pendakikeren #pendakipemula #mtma #pesonaalam #pendakigunung #petualangcantik #indonesiakaya #lingkarindonesia #indonesiantravelling #arei_adventure #semeru #indotravellers

19 0 Jan 19, 2018

Ranting purutan, jenis ranting bertangkai lebat dan lembut #rantingdekorasi #rantinghias #ranting #rustic #rusticdecor #verticalgarden #perangkaibunga #pasarbungarawabelong

9 1 Jan 19, 2018
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.