Photos and videos from all countries

Photos and videos for #panau

TESTIMONI PANAU KRONIKPelanggan yang menghidapi panau kronik. Sensitif dengan peluh, beliau akan mula rasa gatal dan timbul bintik-bintik merah yang diakhiri dengan panau dengan bintik-bintik putih seperti menggerutu. Sejujurnya saya tidak pernah mempunyai pelanggan yang mempunyai masalah panau. Cuma, saya cuma nasihatkan untuk ikhtiar. Alhamdulillah, selepas 6 hari, panaunya semakin hilang dan warna kulit sudah semakin sekata. Bintik-bintik menggerutu juga hilang, dan kulitnya jadi licin seperti sedia kala.Alhamdulillah, #ivmist asbab penyembuh panau beliau yang dulunya kronik seperti peta. Beliau juga pernah ikhtiar ubat tradisional yang mahal dari China tetapi tidak berhasil. Ada juga berhasrat untuk berjumpa pakar dermatologi tetapi kosnya RM500 Katanya ivmist ni murah, mujarab, halal, bau segar Harapannya agar panaunya pupus terus Aminnn.. Insya Allah #dm_pm_wassap0194748507 #sembursembursegar #minyakserbaguna #minyakajaib #agentivmistperak

teenanum

Byk kelebihan sabun sidro nie...Panau pn boleh hilang...Tak nak cuba ke??? #sabundaunbidara #sabunajaib #bukansabunbiasa2 #masalahkulitmuka #satubadanbolehguna #gatal2

nurainiredzuan

Ramai orang tanya , kenapa Anggun Pesona Soap ni mahal sangat . Tapi ramai je orang beli . Dorang yang repeat order asalnya dari mereka yang ada salah satu masalah dekat bawah . Bau badan busuk Kurap, panau, kayap, ruam pada baby Eczema Cik tiak, leher, celah peha hitam Tumit merekah Stretchmark Kulit kusam Jerawat Parut Gatal-gatal pada anggota badanAnggun pesona soap bukan sabun biasa. Ia adalah sabun merawat . Dalam Aps ada bahan bahan yang khas untuk merawat masalah kulit . Sebab tu bila guna sekali - mereka repeat order lagi . Sebab mereka rasa ada perubahan pada mereka setelah menggunakan sabun best ni.Bau dah la ala-ala kat spa. Ya Allah terapi sangat kalau stress2 .. whatsapp 0123570441 #GSLALLEGIANT #stokisjsd #sabunbest #chantiqueclassic #kurap #panau #eczema

chantique_classic

Selamat pagi! Lotion semambu gelenggang by IRB sangat sesuai untuk masalah demam campak, insyaAllah parut pun akan hilang. #semambu #gelenggang #demamcampak #ruam #gatalgatal #panau #kurap #kayap #kudisbuta #jerawatbadan #irb #wecomefromfarm

iefaridza_bajunid

Ramai orang tanya , kenapa Anggun Pesona Soap ni mahal sangat . Tapi ramai je orang beli . Dorang yang repeat order asalnya dari mereka yang ada salah satu masalah dekat bawah . Bau badan busuk Kurap, panau, kayap, ruam pada baby Eczema Cik tiak, leher, celah peha hitam Tumit merekah Stretchmark Kulit kusam Jerawat Parut Gatal-gatal pada anggota badanAnggun pesona soap bukan sabun biasa. Ia adalah sabun merawat . Dalam Aps ada bahan bahan yang khas untuk merawat masalah kulit . Sebab tu bila guna sekali - mereka repeat order lagi . Sebab mereka rasa ada perubahan pada mereka setelah menggunakan sabun best ni.Bau dah la ala-ala kat spa. Ya Allah terapi sangat kalau stress2 .. whatsapp 0123570441 #GSLALLEGIANT #stokisjsd #sabunbest #chantiqueclassic #stretchmark #jsdrengit #rengit #jsdbatupahat #batupahat #selulit #panau #kurap #daki

jamususukdara_johor

BVR Scrub Mencerahkan kulit dan memutihkanMenegangkan kulitMelindungi daripada cahaya UVB dan UVAMelembabkan kulit Menghilangkan parutMenghilangkan daki lama dan degilMerawat kulit seperti gatal2,panau dan kurapMenghaluslan kulit RM 46 FREE POSTAGE!!!WHATSAPP 0137074716 #bvrscrub #bvracrubpromo #bvrscruboriginal #bvrscrubmurah #bvrscruboriginalmurah #bvrscruboriginalmurah #murah #anesbeautyshop

anesbeautyshop

PROMOSI APRIL BY NURRAYSA BEUTY. NURRAYSA COLLAGEN SOAP.3 Kotak RM753 Kotak RM753 Kotak RM75.Boleh merawat JERAGAT, JERAWAT, PARUT JERAWAT, EZCEMA, PANAU dan banyak lagi .Dapatkan sebelum Promosi tamat.WHATSAPP +60109029226. #nurraysalovers #nurraysabeuty #produkkecantikan #produksemulajadi #produkorganik #mesrasolat #mesrawudhuk #halaldanselamat #kkm

flawless.gebu.coklat.sedap

Mencerah, melicin dan menegangkan kulitMenanggalkan sel2 kulit mati juga memudarkan parutMelindungi daripada cahaya UVB dan UVAMelembab, menghalus serta menyegarkan kulitMenanggalkan daki lama dan degil serta kulit kasar / kusamMerawat penyakit kulit seperti gatal-gatal, panau dan kurapMengatasi bau badan / peluh #bvrscrub #bvrscrubmurah #bvrscruboriginal #bvrscrubgold #scrubmurah #scrubmuka #scrubmalaysia #scrubmurahmalaysia #scrubmandi #scrubbadan

bycarabella.my

BVR SCRUB.Rm39 + pos Rm7 sm/Rm11 ss.KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB. Mencerahkan dan memutihkan kulit Melicinkan kulit Menegangkan kulit Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA Melembabkan kulit Menghilangkan parut Menanggalkan daki lama dan degil Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap Menghaluskan kulit #bvrscrub #bvrscruboriginal #bvrscrubmurah #bvrscrubori #bvrbubble #bvrbubblelicious #bvrbubblescrub #bvrbubbleliciousgoldscrub #bvrbubbleliciousgoldscruboriginal

dyra.co

BVR SCRUB.Rm39 + pos Rm7 sm/Rm11 ss.KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB. Mencerahkan dan memutihkan kulit Melicinkan kulit Menegangkan kulit Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA Melembabkan kulit Menghilangkan parut Menanggalkan daki lama dan degil Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap Menghaluskan kulit #bvrscrub #bvrscruboriginal #bvrscrubmurah #bvrscrubori #bvrbubble #bvrbubblelicious #bvrbubblescrub #bvrbubbleliciousgoldscrub #bvrbubbleliciousgoldscruboriginal

dyrabeauty.co

BVR SCRUB.Rm39 + pos Rm7 sm/Rm11 ss.KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB. Mencerahkan dan memutihkan kulit Melicinkan kulit Menegangkan kulit Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA Melembabkan kulit Menghilangkan parut Menanggalkan daki lama dan degil Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap Menghaluskan kulit #bvrscrub #bvrscruboriginal #bvrscrubmurah #bvrscrubori #bvrbubble #bvrbubblelicious #bvrbubblescrub #bvrbubbleliciousgoldscrub #bvrbubbleliciousgoldscruboriginal

dyra.co

BVR SCRUB.Rm39 + pos Rm7 sm/Rm11 ss.KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB. Mencerahkan dan memutihkan kulit Melicinkan kulit Menegangkan kulit Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA Melembabkan kulit Menghilangkan parut Menanggalkan daki lama dan degil Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap Menghaluskan kulit #bvrscrub #bvrscruboriginal #bvrscrubmurah #bvrscrubori #bvrbubble #bvrbubblelicious #bvrbubblescrub #bvrbubbleliciousgoldscrub #bvrbubbleliciousgoldscruboriginal

dyrabeauty.co

BVR SCRUB.Rm39 + pos Rm7 sm/Rm11 ss.KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB. Mencerahkan dan memutihkan kulit Melicinkan kulit Menegangkan kulit Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA Melembabkan kulit Menghilangkan parut Menanggalkan daki lama dan degil Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap Menghaluskan kulit #bvrscrub #bvrscruboriginal #bvrscrubmurah #bvrscrubori #bvrbubble #bvrbubblelicious #bvrbubblescrub #bvrbubbleliciousgoldscrub #bvrbubbleliciousgoldscruboriginal

dyrabeauty.co

BVR SCRUB..KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB. Mencerahkan dan memutihkan kulit Melicinkan kulit Menegangkan kulit Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA Melembabkan kulit Menghilangkan parut Menanggalkan daki lama dan degil Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap Menghaluskan kulit.Kindly ws 017 362 5664 . #bvrscrub #bvrscruboriginal #bvrscrubmurah #bvrscrubori #bvrbubble #bvrbubblelicious #bvrbubblescrub #zeea_beautyyproduct #bvrbubbleliciousgoldscrub #bvrbubbleliciousgoldscruboriginal

zeea_beautyy

RAWATAN ALTERNATIF DENGAN SABUN AJAIB==================Kepada new mommies : Anda tak tahu nak buat ape bila tengok baby anda merengek akibat ruam pada badan? Menangis sedih tengok anak derita gatal-gatal akibat ezcema pada badan sukar nak hilang?Sabun Collagen dari Nurraysa boleh membantu anda sebagai salah satu rawatan alternatif untuk ruam dan eczema pada bayi ! Campuran sabun yang diperbuat daripada Glyserin, Olive Oil Extra Virgin, Pure Marin Collagen, Susu Kambing dan Herba menjadikan sabun ini hebat merawat masalah kulit 1 family boleh pakai sabun ajaib ni termasuklah ibu mengandung.( X mengelupas)( X mengeringkan kulit)Kegunaan lain sabun:@ Dapat Merawat Jerawat@ Memudarkan Parut Jerawat@ Menghilangkan Jeragat@ Merawat Kulit Rosak@ Merawat Panau@ Membersih & Mencerahkan Kulit @ Menganjalkan Kulit@ Menjadikan Tona Kulit Sekata@ Mengecilkan Pori-Pori@ Melembapkan Kulit Wajah@ Mengurangkan Kulit Berminyak # Jaminan 100% HALAL, SELAMAT & TIADA KESAN SAMPINGANNak order? Nak DISKAUN gile2 murah? 》 Whatsapp "SN"ke 0177302696 》Saya akan guide anda tentang penggunaan sabun secara PERCUMAP/S : HARGA PROMOSI HARI WANITA INI SAH SEHINGGA 5 MEI 2016 SHJ #hilangkanjerawat #hilangkanjeragat #putihkankulitwajah #ekzema #panau #tonatidaksekata #kurangkankulitberminyak

sihat_cantik_cara_mudah

#testimonyelicitySape yg blum pekena penangan herbal masker mmg rugi sgt sgt... Sbb herba masker seriously sgt best!!!! Letak je kat kulit dh ase sejukkkk...tgok la nnti dh cuci..kulit licin serta merta..jerawat pun boleh kecut tau...Sape yg da mslah kulit berminyak elok la pakai ni..yg ada penyakit kulit macam panau, kudia pun boleh pakai...mmg powerr!Jom try.. #herbalmasker #maskerkunyit #maskertemulawak #pegaga #tradisional #dropship #agentborneo #elicityorganics #justforyou

licca.shop

#AnggunPesonaSoap Boleh hilangkan parut-parut kecil.Boleh hilangkan selulit di badan.Boleh menyembuhkan pelbagai masalah kulit seperti panau,ruam,gatal-gatal,jerawat pada badanBoleh hilangkan gelap kat celah badan.Boleh cerahkan ketiak yang gelap.Boleh merawat pecah tumit #bruneionlineshopping #singaporeonlineshop #jsd

by_meyna

#sabunanggunpesona # untuk mereka yang mengalami masalah : bau badan kurap, panau, kayap lemak berlebihan eczema ketiak, leher, celah peha hitam tumit merekah stretchmark kulit kusam jerawat parut gatal-gatal pada anggota badanRamai yang telah mencuba dan terbukti berkesan dengan izin ALLAH . Alhamdulillah Tak salah mencuba kan pm/Whatsapp 0125605729 ZuRa #familyummu #jsdtegar #jamususukdara #stokisjsdbalikpulaupenang

zura_stokis_jamususukdara

Lotion laku keras, ramai ye anak2 kena demam campak, hfmd dan gatal-gatal. Separuh botol tinggal pun ada yang nak tau! Agak-agak fa kena tanam pokok semambu kat rumah bukit nanti kot..hehe. Eh yang ni kita x jual...kita bagi je.. #lotion #semambu #gelenggang #irb #wecomefromfarm #demamcampak #gatalgatal #kurap #panau #hfmd #kayap

iefaridza_bajunid

#testimonyelicity Sape yg belum pekena penangan herbal masker mmg rugiii sgt sgt..Sebab herbal masker ni seriously sgt best!!.Letak je kat kulit dh ase sejukkk.. Tgok la nnt dh cuci.. Kulit cerah licin SERTA MERTA! .Jerawat pun boleh kecut tau..Sape yg ada masalah kulit berminyak elok la pakai ni... Yg ada penyakit kulit macam Panau, kudis pun boleh pakai.. Mmg power. .Jom try!!Whatsapp kakak naa~~ #herbalmasker #maskerkunyit #maskertemulawak #pegaga #traditional #tradisional

elicity_organics_skincare

MANFAAT BVR GOLD SCRUB :Mencerah, melicin dan menegangkan kulit.Menanggalkan sel2 kulit mati juga memudarkan parutMelindungi daripada cahaya UVB dan UVA.Melembab, menghalus serta menyegarkan kulitMenanggalkan daki lama dan degil serta kulit kasar / kusam.Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal, panau dan kurap.Mengatasi bau badan / peluh .. #bvrscrubmurah #bvrscruboriginal #bvrscrub #putihgebu #produkkecantikan #penjagaanwanita #zeea_beautyyproduct.BERMINAT?? WS 017 362 5664 SEKARANGGGG!! @ DM.Yang penting original okay sayang. .

zeea_beautyy

Kulit bnyk kesan hitam akibat sering MENGGARU kerana kulit gatal hingga tinggal parut hodoh?.Anak kecil merengek akibat ruam lampin, eczema atau LECUR + luka kecil?.Tidak selesa dipandang jelek kerana kulit kusam, PANAU atau Kudis?.Atau sakit nya tumit yang pecah merekah bak tanah Kering di musim Kemarau??..KHASIAT & KEBAIKAN SUSU MAAEZ by SOFIEYA BEAUTY:Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ.Membantu mengatasi masalah kulit seperti ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulitMencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulitMeremajakan dan menghaluskan kulit yang kasarMengurangkan garis halus dan kedutan di wajahMeningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatanMemberikan tenaga dan mengekalkan kecergasanMenguatkan rahim untuk persediaan kehamilanMencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayiMemekatkan dan memperbanyakkan susu ibuMembantu mengatasi masalah lemah tenaga batinMengurangkan masalah keguguran rambut @ kuku rapuhMenggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibuSesuai seisi keluarga termasuk kanak2, ibu hamil & menyusui bayi!..BAHAN KANDUNGAN DALAM SUSU MAAEZ :-Susu Kambing, Sarang Burung Walit, Kolagen Laut, Habbatus Sauda, Kurma, Madu, Delima, Kismis, Zaitun, Buah Tin, Biji Aprikot (Vitamin B17), Tomato, Dextrose, Krimer..CARA ORDER WHATSAPP>>017-5932001.. #SusuMaeez #SusuMaeezMurah #susumaeezoriginal #susumaeezoriginalMurah #SusuMaeezbySofieyaBeauty #susumaeez #susumaeezbysofieyabeauty #sofieyabeautyproduk #igshopbeautymurah #igshopbeauty

ririnbeauty_12

Kulit bnyk kesan hitam akibat sering MENGGARU kerana kulit gatal hingga tinggal parut hodoh?.Anak kecil merengek akibat ruam lampin, eczema atau LECUR + luka kecil?.Tidak selesa dipandang jelek kerana kulit kusam, PANAU atau Kudis?.Atau sakit nya tumit yang pecah merekah bak tanah Kering di musim Kemarau??..KHASIAT & KEBAIKAN SUSU MAAEZ by SOFIEYA BEAUTY:Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ.Membantu mengatasi masalah kulit seperti ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulitMencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulitMeremajakan dan menghaluskan kulit yang kasarMengurangkan garis halus dan kedutan di wajahMeningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatanMemberikan tenaga dan mengekalkan kecergasanMenguatkan rahim untuk persediaan kehamilanMencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayiMemekatkan dan memperbanyakkan susu ibuMembantu mengatasi masalah lemah tenaga batinMengurangkan masalah keguguran rambut @ kuku rapuhMenggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibuSesuai seisi keluarga termasuk kanak2, ibu hamil & menyusui bayi!..BAHAN KANDUNGAN DALAM SUSU MAAEZ :-Susu Kambing, Sarang Burung Walit, Kolagen Laut, Habbatus Sauda, Kurma, Madu, Delima, Kismis, Zaitun, Buah Tin, Biji Aprikot (Vitamin B17), Tomato, Dextrose, Krimer..CARA ORDER WHATSAPP>>017-5932001.. #SusuMaeez #SusuMaeezMurah #susumaeezoriginal #susumaeezoriginalMurah #SusuMaeezbySofieyaBeauty #susumaeez #susumaeezbysofieyabeauty #sofieyabeautyproduk #igshopbeautymurah #igshopbeauty

ririnbeauty_12

Kulit bnyk kesan hitam akibat sering MENGGARU kerana kulit gatal hingga tinggal parut hodoh?.Anak kecil merengek akibat ruam lampin, eczema atau LECUR + luka kecil?.Tidak selesa dipandang jelek kerana kulit kusam, PANAU atau Kudis?.Atau sakit nya tumit yang pecah merekah bak tanah Kering di musim Kemarau??..KHASIAT & KEBAIKAN SUSU MAAEZ by SOFIEYA BEAUTY:Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ.Membantu mengatasi masalah kulit seperti ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulitMencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulitMeremajakan dan menghaluskan kulit yang kasarMengurangkan garis halus dan kedutan di wajahMeningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatanMemberikan tenaga dan mengekalkan kecergasanMenguatkan rahim untuk persediaan kehamilanMencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayiMemekatkan dan memperbanyakkan susu ibuMembantu mengatasi masalah lemah tenaga batinMengurangkan masalah keguguran rambut @ kuku rapuhMenggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibuSesuai seisi keluarga termasuk kanak2, ibu hamil & menyusui bayi!..BAHAN KANDUNGAN DALAM SUSU MAAEZ :-Susu Kambing, Sarang Burung Walit, Kolagen Laut, Habbatus Sauda, Kurma, Madu, Delima, Kismis, Zaitun, Buah Tin, Biji Aprikot (Vitamin B17), Tomato, Dextrose, Krimer..CARA ORDER WHATSAPP>>017-5932001.. #SusuMaeez #SusuMaeezMurah #susumaeezoriginal #susumaeezoriginalMurah #SusuMaeezbySofieyaBeauty #susumaeez #susumaeezbysofieyabeauty #sofieyabeautyproduk #igshopbeautymurah #igshopbeauty

ririnbeauty_12

Kulit bnyk kesan hitam akibat sering MENGGARU kerana kulit gatal hingga tinggal parut hodoh?.Anak kecil merengek akibat ruam lampin, eczema atau LECUR + luka kecil?.Tidak selesa dipandang jelek kerana kulit kusam, PANAU atau Kudis?.Atau sakit nya tumit yang pecah merekah bak tanah Kering di musim Kemarau??..KHASIAT & KEBAIKAN SUSU MAAEZ by SOFIEYA BEAUTY:Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ.Membantu mengatasi masalah kulit seperti ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulitMencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulitMeremajakan dan menghaluskan kulit yang kasarMengurangkan garis halus dan kedutan di wajahMeningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatanMemberikan tenaga dan mengekalkan kecergasanMenguatkan rahim untuk persediaan kehamilanMencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayiMemekatkan dan memperbanyakkan susu ibuMembantu mengatasi masalah lemah tenaga batinMengurangkan masalah keguguran rambut @ kuku rapuhMenggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibuSesuai seisi keluarga termasuk kanak2, ibu hamil & menyusui bayi!..BAHAN KANDUNGAN DALAM SUSU MAAEZ :-Susu Kambing, Sarang Burung Walit, Kolagen Laut, Habbatus Sauda, Kurma, Madu, Delima, Kismis, Zaitun, Buah Tin, Biji Aprikot (Vitamin B17), Tomato, Dextrose, Krimer..CARA ORDER WHATSAPP>>017-5932001.. #SusuMaeez #SusuMaeezMurah #susumaeezoriginal #susumaeezoriginalMurah #SusuMaeezbySofieyaBeauty #susumaeez #susumaeezbysofieyabeauty #sofieyabeautyproduk #igshopbeautymurah #igshopbeauty

ririnbeauty_12

Kulit bnyk kesan hitam akibat sering MENGGARU kerana kulit gatal hingga tinggal parut hodoh?.Anak kecil merengek akibat ruam lampin, eczema atau LECUR + luka kecil?.Tidak selesa dipandang jelek kerana kulit kusam, PANAU atau Kudis?.Atau sakit nya tumit yang pecah merekah bak tanah Kering di musim Kemarau??..KHASIAT & KEBAIKAN SUSU MAAEZ by SOFIEYA BEAUTY:Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ.Membantu mengatasi masalah kulit seperti ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulitMencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulitMeremajakan dan menghaluskan kulit yang kasarMengurangkan garis halus dan kedutan di wajahMeningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatanMemberikan tenaga dan mengekalkan kecergasanMenguatkan rahim untuk persediaan kehamilanMencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayiMemekatkan dan memperbanyakkan susu ibuMembantu mengatasi masalah lemah tenaga batinMengurangkan masalah keguguran rambut @ kuku rapuhMenggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibuSesuai seisi keluarga termasuk kanak2, ibu hamil & menyusui bayi!..BAHAN KANDUNGAN DALAM SUSU MAAEZ :-Susu Kambing, Sarang Burung Walit, Kolagen Laut, Habbatus Sauda, Kurma, Madu, Delima, Kismis, Zaitun, Buah Tin, Biji Aprikot (Vitamin B17), Tomato, Dextrose, Krimer..CARA ORDER WHATSAPP>>017-5932001.. #SusuMaeez #SusuMaeezMurah #susumaeezoriginal #susumaeezoriginalMurah #SusuMaeezbySofieyaBeauty #susumaeez #susumaeezbysofieyabeauty #sofieyabeautyproduk #igshopbeautymurah #igshopbeauty

ririnbeauty_12

SUSU MAEEZRM40.00HARGA EXC POSTAGEWASAP YANA 0173887419 Kulit bnyk kesan hitam akibat sering MENGGARU kerana kulit gatal hingga tinggal parut hodoh?.Anak kecil merengek akibat ruam lampin, eczema atau LECUR + luka kecil?.Tidak selesa dipandang jelek kerana kulit kusam, PANAU atau Kudis?.Atau sakit nya tumit yang pecah merekah bak tanah Kering di musim Kemarau??..KHASIAT & KEBAIKAN SUSU MAAEZ by SOFIEYA BEAUTY:Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ.Membantu mengatasi masalah kulit seperti ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulitMencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulitMeremajakan dan menghaluskan kulit yang kasarMengurangkan garis halus dan kedutan di wajahMeningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatanMemberikan tenaga dan mengekalkan kecergasanMenguatkan rahim untuk persediaan kehamilanMencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayiMemekatkan dan memperbanyakkan susu ibuMembantu mengatasi masalah lemah tenaga batinMengurangkan masalah keguguran rambut @ kuku rapuhMenggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibuSesuai seisi keluarga termasuk kanak2, ibu hamil & menyusui bayi!..BAHAN KANDUNGAN DALAM SUSU MAAEZ :-Susu Kambing, Sarang Burung Walit, Kolagen Laut, Habbatus Sauda, Kurma, Madu, Delima, Kismis, Zaitun, Buah Tin, Biji Aprikot (Vitamin B17), Tomato, Dextrose, Krimer.... #SusuMaeez #SusuMaeezMurah #susumaeezoriginal #susumaeezoriginalMurah #SusuMaeezbySofieyaBeauty #susumaeez #susumaeezbysofieyabeauty #sofieyabeautyproduk #igshopbeautymurah #igshopbeauty #yanabeautyshop

yanabeautyshop
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.