Photos and videos from all countries

Photos and videos for #minyak

Minyak....minyak....Minyak bu,,,minyak pak....Minyak bukan sembarang minyak,,tapi minyak ajaibBisa utk urut, pijat, gosok, ditetes, diminum... Aamaaannnn buat segala usia....Ditanggung HALAL, karena ini produk muslim... 45rb ajahh!!! #minyakbubut #minyakbubuthpai #minyakherbasinergi #minyakajaib #hnihpai #hpai #obatherbal #herbalberkualitas

anggrie_a2shop

PEMBESAR PENIS & PAYUDARA Minyak Bulus Asli ini terbuat dari minyak bulus asli yang terbuat dari minyak dari bulus asli yang masih hidup, bukan lemak bulus, tapi asli minyak bulus yang masih hidup. MINYAK BULUS ASLI SUPER kualitas terjamin dan terbukti nyata #qiewryshop #testimoniqiewryshop #freeongkir #termurahseinstagram #bengkuluolshop #bengkulu #akumahapaatuh #dagelan #sfsindo #sfspersonal #olshoptermurah #minyakbulus #bulusasli #minyak #bulus #asli

qiewryshop

Td mlm suhu tubuhnya adek.. langsung dibalurin si minyak ajiib.. minyak burung bubut atau minyak herba sinergi.. balurin ke badan dan lipatan2 ketiak, leher dan siku.. biznillah.. #minyakbubut #minyakherbasinergi #minyakajiib #HPAI

annisa_hpai

Hari ini masak apa? Tumis, cah, sup dan apapun masakannya yang paling penting jangan lupa pakai minyak goreng kelapa dari TROPICOCO. Minyak goreng dengan kualitas premium dan sehat .Dapatkan minyak goreng kelapa TROPICOCO di plazaagrougm . #plazaagrougm #coconutoil #coconut #virgincoconutoil #plazaagro #produklokal #sleman #cintaprodukindonesia #minyak #minyakkelapa #sehat #healthy #healthyoil

plazaagrougm

4 Rahsia Isi Minyak yang anda tidak tahuIsi minyak di waktu awal pagi atau di waktu suhu sejuk.Isi minyak dengan perlahan-lahan.Isi minyak semasa tangki separuh penuhIsi minyak petrol ikut literSumber maklumat : http://www.sajakongsi.com/4-rahsia-isi-minyak-yang-anda-tidak-tahu/ ------0164162728------------0164162728------------0164162728------ #RenewalInsuransKenderaan #InsuransdanRoadtaxKenderaan2 #takafulmalaysia #insuransgeneral #Etiqatakaful #RenewalInsuransKenderaan #takafulIkhlas #InsuransMalaysia #roadtaxmalaysia #roadtaxkereta #roadtaxmotor #kurniainsuran #insuransmalaysia #Allianzmalaysia #takafulmelaka #takafulagent #renewalinsurans #renewalroadtax #roadtaxkenderaan #kenderaanmalaysia #kenderaan #insuransroadtaxkenderaa #kereta #samanjpj #samanpolis #keretamalaysia

renewal.insurans_roadtax

Ramai Yang Bertanya.. Minyak Belacak Mana Yang syafbeauty Jual....Baiklah.. Disini Kami Ade Jual..1- Minyak Belacak Warisan Rm302- Minyak Belacak Herhouse Johor Rm50.. #minyakbelacak #minyakbelacakoriginal #minyakbelacakmurah #minyakbelacakoriginalwarisan #minyakbelacakherbhousejohor #minyakbelacakherbhouseoriginal

syafbeauty

Minyak ikat kasih JSD !!!..Bukan minyak dagu tauuuu !!!..Tapi

nuras_jamususukdara

Regrann from rizqyhusnee - Available at degrandelier.boutique Citis Square...or online purchase thru WA +673 8223301 . Antara khasiat Minyak Zaitun.Melambatkan proses penuaan.Minyak zaitun kaya dengan antioksidan seperti vitamin E dan K. Minyak zaitun juga mempunyai polifenol yang melambatkan proses penuaan. Asid lemak menjadikan arteri lembut dan meningkatkan kelembapan kulit. Oleh itu, minyak ini sering dirujuk sebagai ‘minyak kecantikan’. .MINYAK ZAITUN TANPA TAPIS 250ML/ EXTRA VIRGIN OLIVE OIL AL HADDAD. $15 250ml. #alhaddad4all #unfilteredevoo #jihadprodukmuslim #sokongprodukmuslim #halalantoyyiban #jihadbisnes #jomtukar #janaincome #makanansunnah #bruneisehat #sihatdengansunnah #shoppingbrunei #Regrann

degrandelier.boutique

Regrann from rizqyhusnee - Available at degrandelier.boutique Citis Square...or online purchase thru WA +673 8223301 . Antara khasiat Minyak Zaitun.Melambatkan proses penuaan.Minyak zaitun kaya dengan antioksidan seperti vitamin E dan K. Minyak zaitun juga mempunyai polifenol yang melambatkan proses penuaan. Asid lemak menjadikan arteri lembut dan meningkatkan kelembapan kulit. Oleh itu, minyak ini sering dirujuk sebagai ‘minyak kecantikan’. .MINYAK ZAITUN TANPA TAPIS 250ML/ EXTRA VIRGIN OLIVE OIL AL HADDAD. $15 250ml. #alhaddad4all #unfilteredevoo #jihadprodukmuslim #sokongprodukmuslim #halalantoyyiban #jihadbisnes #jomtukar #janaincome #makanansunnah #bruneisehat #sihatdengansunnah #shoppingbrunei #Regrann

degrandelier.boutique

Ni antara minyak yang boleh menghilangkan parut..Dan...... minyak-minyak ni semua digunakan dalam Face Oil #MaryJardin okay.. So, xperlu susah-susah nak cari minyak ni semua.. beli je Face Oil #MJ PM 016-3603418 // 019-2305221 #MaryJardinAgent #trustedagentMJ #skincare #rawataneczema #rawatankulit #eczema #ubateczema #rawatanorganik #faceoil #facialsoap #organik #flawless #mukabersih #facialtreatment #organicskincare #organicandnatural #beauty #beautyskincare

maryjardin_agentt

Sabun kolagen untuk tubuh dan wajah. Minyak zaitun bisa untuk dikonsumsi juga perawatan wajah. Minyak Herba Sinergi sebagai minyak multimanfaat. Sedia selalu di rumah :) #herbal #sabunherbal #sabunkolagen #sabunkolagenhpai #minyakzaitunhpai #minyakherbasinergi #minyakbubut #produkhpai #bestseller #bestquality #hpai #hpaindonesia #hpaibandung

hpaibandung_online

PENGAMBILAN MINYAK KELAPA DARA KETIKA BERPANTANG.TANYA : Bolehkah makan minyak kelapa dara waktu pantang? Sebab ada sesetengah orang cakap minyak kelapa dara tajam macam air kelapa. Tak boleh minum waktu pantang. Mohon penjelasan. -Puan PQ-.JAWAB : Minyak kelapa dara boleh diambil ketika berpantang. .Antara kelebihannya ialah ---> (rujuk foto). . #sharing #MembawakanKebaikan.--------------------------------------TO ORDER:

produk.tropika.bayi

Sekarang semua orang nak isi minyak ron97 untuk minyak yang kualiti... Cuba kita service kenderaan kita guna JTX 1000 @ JTX 1000 GOLDInsyaallah minyak ini dapat meningkat performance kenderaan kita... #TheDiamondCircle #glam #JTXEngineOil #jtxgold1000 #jtx1000 #zulfadzliyasin #kualalumpur

zulfadzliyasin

Habatus Sauda, Jamu Lagenda Ayu, Jamu Seri Pemikat (Besar & Damit), Scrub V, Pinkish Scrub Miss V, Jamu Montok Ayu, Minyak Ultra Sakti, Jamu Tunjuk Langit, Minyak Baby and Minyak But-But by pujaanshop are available at cube D18! #seria #lumut #sgliang #bruneivendors #rafieshop

rafieshop.lm

Minyak Argan adalah minyak yang dihasilkan dari biji pokok argan yang penuh dengan khasiat semulajadi untuk kecantikan..Kebaikan Minyak Argan digunakan sejak ratusan tahun dahulu untuk kecantikan, kelembapan wajah dan antipenuaan kulit di Negara Morocco..Minyak Argan Asli mengandungi :NUTRISI SEMULAJADI VITAMIN ENUTRISI SEMULAJADI VITAMIN EOMEGA 69 ASID LEMAK TAK TEPUANTIPENUAAN. #iflawless #iflawlessshahalam #iflawlesskedah #iflawlessutara #testimoniiflawless #iflawlessmakeup #iflawlessgebu

iflawlessbydyrah

Minyak Argan adalah minyak yang dihasilkan dari biji pokok argan yang penuh dengan khasiat semulajadi untuk kecantikan..Kebaikan Minyak Argan digunakan sejak ratusan tahun dahulu untuk kecantikan, kelembapan wajah dan antipenuaan kulit di Negara Morocco..Minyak Argan Asli mengandungi :NUTRISI SEMULAJADI VITAMIN ENUTRISI SEMULAJADI VITAMIN EOMEGA 69 ASID LEMAK TAK TEPUANTIPENUAAN. #iflawless #iflawlessshahalam #iflawlesskedah #iflawlessutara #testimoniiflawless #iflawlessmakeup #iflawlessgebu

iflawless_adila

PROMO MINYAK MURAH!> FORVITA Minyak Goreng 1.8L Rp 22.700/pch••• #indomaret #sobatindomaret #superhemat #promohemat #minimarket #indonesia #katalogpromosi #hargaheboh

indomaretbronggalan_sby

PROMO MINYAK MURAH!> FORVITA Minyak Goreng 1.8L Rp 22.700/pch••• #indomaret #sobatindomaret #superhemat #promohemat #minimarket #indonesia #katalogpromosi #hargaheboh

indomaretgresik

Jenis-jenis minyak atsiri yang mengandung senyawa anetol tinggi, yakni: 1. Star aniseed oil - Illicium verum (adas bintang/bunga pekak/bunga lawang)2. Fennel oil - Foeniculum vulgare (adas manis)3. Anise oil - Pimpinella anisum4. Anise myrtle oil - Syzygium anisatum5. Clausena anisata oilSemua minyak atsiri ini aromanya seperti minyak telon. Iya dong, #minyaktelon kan komposisinya adalah minyak adas/fennel (or other anethole based essential oils and maybe synthetic anethole), minyak kayu putih ( #cajeputoil ), dan minyak kelapa.Tulisan selengkapnya, kunjungi blog: www.ferry-atsiri.blogspot.com #atsiri #minyakesensial #minyakatsiri #minyakatsiriindonesia #indonesianessentialoils #essentialoilsindonesia #essentialoils #essentialoil #anethole #fenneloil #aniseoil #staraniseedoil #pavettiafarm #pavettiaeo #pavettiaatsiri

pavettia_essentialoil

Minyak Serai Wangi RM 35..Sebagai minyak urut lepas bersalin, melegakan lenguh2 dan sengal2 badan. .Whatsapp 017.2232.802 #minyakseraiwangi #minyakurut #danitamaternitystore

melova.maternity

Sabun Wortel (carrot) Dibuat dari 100% cold pressed carrot juice dan minyak minyak berkualitas yang dihasilkan dari tumbuhan.Tanpa pewarnaan dan tidak menggunakan minyak pewangi sintentis. Dibuat dengan untuk warga luluisoap kuh. IDR 50k / 220 gram #carrotcoldpressedjuice #carrots #carrotsoap #naturalsoap #soapshare #noanimalfat #nopeservatives #sabunwortel #jualsabun #sabunnatural

luluisoap

Masak Minyak Obat dalam rangka SheJid / Kelahiran Yang Suci Lo Tjia Goan Swee di Klenteng Kwan Seng Bio kawasan Megamas Manado... prosesi masak minyak obat guna untuk mengobati yang membutuhkan obat melalui minyak obat yang di restui langsung dan di berkati Thian dan para roh suci sinbeng... minyak obat ini di masak selama 12 jam dan setelah 12 jam umat dapat mencelupkan tangan di tungku panas yang berisi minyak mendidih... #shejitLOCIA #nezha #zhongtanyuanshuai #locia #tiongtanliegoanswee #kauwkauw #masakminyakobat #NgoHengKiBiru #kwansengbio #taoism #chinese #chinesereligion #中壇元帥 #李府三太子 #李哪吒 #孫柘明

jonathanloho

Minyak burung bubut. Minyak ajaib dan multiguna Dari ramuan herba yang terjaga alamiah dan ilahiahnya.Harga : 45k #herbalhpai #minyakbubuthpai #minyakbubut #minyakherbal #minyakburungbubuthpai

_nadaolshop

Minyak Lintah Hitam Papua Minyak Lintah Hitam Papua adalah minyak asli dari lintah papua hitam murni 100% asli TANPA BAHAN CAMPURANBahan MINYAK LINTAH HITAM PAPUA : Terbuat dari Minyak Lintah Rawa Asli Papua yang kemudian direndamkan ke ramuan khusus untuk mengeluarkan zat utama yang terkandung dalam liur lintah, zat utama ini sangat berguna dalam mengatasi masalah pria,dan untuk mempercepat perkembangan. (Oil Khusus Perkasa)Khasiat : Melancarkan sirkulasi darahMengencangkan otot yang kendorMeningkatkan agar tahan lamaMenambahkan ukuran alat kelamin priaharga 125 ribukontakBBM: 56BD572FWA: 089510834803 #obatherbal #obatkuat #minyaklintahhitampapua

tokoherbalolshop

Minyak-minyak apa yg bisa dibalur, digosok bahkan diminum? Minyak Herba Sinergi dari HPAI dooong jawabannya. Minyak yg berasal dari minyak zaitun murni & minyak kelapa murni serta lebih dari 100 herba berkhasiat dan yg tak kalah menariknya juga terdapat kandungan lendir dari induk burung Bubut yg sudah dipercaya & diyakini sejak zaman nenek moyang tuk mengobati berbagai macam penyakit.Minyak Herba Sinergi (MHS) obat yg wajib ada di kotak P3K rumah kamu niy. Tinggal gosok, balur, maupun minum semuanya aman dan penyakitpun berangsur menghilang. Dari buyut, nenek, kakek, om, tante, ibu, bapak, bahkan dd bayi pun aman menggunakan minyak ajaib yg 1 ini. #Terserah yg peduli dgn kesehatan keluarga mencari & memesan MHS ke Shofwa ya... .IDR 45K: 0856-95655-892 (WA). #minyakherbasinergi #mhs #stokisbekasi #stokisjatikramat #produkhalal #produkherbahpai #minyakbutbut #minyakbubut

shofwa_hpai

Pada awalnya banyak yang tidak yakin.. termasuk suami sendiri.. waktu awal beli 12 botol minyak kutus kutus dia bilang emang laku? Minyak mahal gitu?? Anak anak kalo sakit sudah tidak minum obat lagi.. hanya dibalurin minyak kutus kutus..Info dan pemesanan :RinaPin BB : 7F85F5D6Wa : 082114325919Www.deporina.com #minyakkutuskutus #sahabatkeluarga #solusisehat #readystock #teamrina #warisannusantara #obatherbal

rinakutuskutus

Banyak-banyak minyak, minyak apa yang tak naik harga?Minyak muka #maryjardin lah Alhamdulillah! Setelah sekian lama parut dimuka akibat skincare lain...terhapus jugak dengan pakai face oil MJ ....korang kena cuba tau. ..Parut jerawat beliau semakin pudarPores semakin mengecilKulit muka makin bersih & flawlessMuka berminyak boleh ke pakai? Minyak lah paling bagus untuk kurangkan minyak dekat muka. Cuma kena guna minyak yang betul jer.Dalam sebotol #faceoil ni ada minyak jojoba yang berfungsi nak balancekan pengeluaran sebum. So no worries k?.. Pm/whatsapp Pakar kecantikan kulit DM or whatsapp 0134877902Free postage + free consultation #lipmatteameera #maryjardin #maryjardinofficial #lipmatte #lipstickmurah #maryjardinorganicskincare #lipmatteargonoil #mjdiamond #produkkomestikmurah #mjdeheartteam #maryjardinhq #maryjardinhomemade #maryjardinskincare #maryjardinskincareproduct #maryjardinskincaremurah #maryjardinfaceoil #maryjardinskinssolution #maryjardinserum #maryjardinsoap #maryjardinserum #maryjardinclaymask #mjelhauraAnggun #mjdiamond #mjagent #mjdiamond

maryjardin_petuakecantikan

nak hilang parut jerawat?nah beli minyak minyak ini.apa? banyak nak beli?apa susah?beli je FACE OIL MARY JARDIN.bukan enam je...tapi 10 jenis minyak ada dalam tu.psttt...face oil tengah PROMO :)..WA 019-660 7994 now.. #maryjardin #mj #mjmelaka #maryjardinmelaka #mjagent #organikskincare #arganoil #castoroil #rosehipoil #buckthornoil #mjfaceoil #faceoilmaryjardin #faceoil

maryjardinmelaka

Yang belum pernah lagi guna minyak JTX boleh try memang ajaib puas hati lah jimat minyak,enjin senyap dan banyak lagi keistimewaanya grab dari sekarang rugi xtry #Sayagunasayapakai #SayaUsahawanSTGMA #GengMegnetRezeki

ziecuit

Assalamualaikum semua! Salam 02 Februari! Wah... Laju nye bawak kereta pagi2 ni bang? Al maklum la pakai minyak mahal... Ok la... Sbb kan kita ni dh lama pakai minyak murah tahun lepas, ramai dh lupa cara2 pemanduan yg berhemah & menjimatkan minyak dalam #tipsjimatminyak ... Insya Allah hanya sekadar peringatan utk diri saya & anda semua ye! Be strong guys!!! #tipsjimatminyak #minyakmahal #ron95 #ron97 #oilandgas #petroleum #petronas #shell #petron #caltex #bhp #malaysia #minyak #fuel #petrol #jimat #save #budget #bajet #money #duit #emceesaufi #prihatin #rakyatmarhaen

emceesaufi
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.