Photos and videos from all countries

Photos and videos for #kurap

NAK TIPS HILANGKAN KURAP? Rawatan menggunakan #Sabun Anggun Pesona dan magic powder #Masker Vagina.Cara pakai hilangkan kurap;1- Gosokkan kurap tu dengan Sabun Anggun Pesona, biarkan kiraan 30 dan bilas.2- Gosokkan dengan Masker Vagina macam scrub dalam keadaan basah. Bilas guna Sabun Anggun Pesona.3- Sapukan Masker Vagina dalam keadaan kering dan biarkan. # ulang setiap kali selepas mandi. # kurap boleh hilang mengikut jenis orang seawal 3 hari. Yang penting rajin. # Kayap, kurap atau panau degil ambil masa sampai sebulan.Berminat blh pm yePost out seluruh malaysia whatsapp 0123570441 #GSLALLEGIANT #stokisjsd #chantiqueclassic #sabunbest #kurap #kulitbersih #posseluruhmalaysia #batupahat #jsdpromo #anggunpesonasoap #johor

chantique_classic

NAK TIPS HILANGKAN KURAP? Rawatan menggunakan #Sabun Anggun Pesona dan magic powder #Masker Vagina.Cara pakai hilangkan kurap;1- Gosokkan kurap tu dengan Sabun Anggun Pesona, biarkan kiraan 30 dan bilas.2- Gosokkan dengan Masker Vagina macam scrub dalam keadaan basah. Bilas guna Sabun Anggun Pesona.3- Sapukan Masker Vagina dalam keadaan kering dan biarkan. # ulang setiap kali selepas mandi. # kurap boleh hilang mengikut jenis orang seawal 3 hari. Yang penting rajin. # Kayap, kurap atau panau degil ambil masa sampai sebulan.Berminat blh pm yePost out seluruh malaysia whatsapp 0123570441 #GSLALLEGIANT #stokisjsd #chantiqueclassic #sabunbest #kurap #kulitbersih #jsdrengit #jsdbatupahat #batupahat #dropshipwanted #agentwanted #rengit

jamususukdara_johor

Anda ada masalah #KURAP #KAYAP #PANAU1- gosokkan magic powder masker vagina di tempat kurap, kayap atau panau2. mandi, gosokkan #AnggunPesonaSoap ditempat bermasalah.3- selepas mandi. sapukan masker vagina ditempat tersebut.amalkan dan ulang setiap hari sebelom mandi. seelok - eloknya sehari 2 kali.uollss boleh nampak perubahan dan pulih 100% dari kurap dalam tempoh kurang 2 minggu.If masalah kulit uollss tu kronik, teruskan penggunaan secara berterusanset bersih ramadan mmg terbaik!PM untuk 0176694775

schaqieyla2316

Anda ada masalah #KURAP #KAYAP #PANAU1. Gosokkan magic powder masker vagina di tempat kurap, kayap atau panau2. Mandi, gosokkan #AnggunPesonaSoap di tempat bermasalah.3. Selepas mandi, sapukan masker vagina di tempat tersebut.Amalkan dan ulang setiap hari sebelum mandi. Seelok - eloknya 2 kali sehari.Uollss boleh nampak perubahan dan pulih 100% dari kurap dalam tempoh kurang 2 minggu.If masalah kulit uollss tu kronik, teruskan penggunaan secara berterusan #jamususukdara #anggunpesonasoap #maskervagina PM/wasap 018-2360558http://jsdrini.wasap.my

jsdrini

Anda ada masalah #KURAP #KAYAP #PANAU1. Gosokkan magic powder masker vagina di tempat kurap, kayap atau panau2. Mandi, gosokkan #AnggunPesonaSoap di tempat bermasalah.3. Selepas mandi, sapukan masker vagina di tempat tersebut.Amalkan dan ulang setiap hari sebelum mandi. Seelok - eloknya 2 kali sehari.Uollss boleh nampak perubahan dan pulih 100% dari kurap dalam tempoh kurang 2 minggu.If masalah kulit uollss tu kronik, teruskan penggunaan secara berterusan #jamususukdara #anggunpesonasoap #maskervagina .PM/wasap 018-2360558http://jsdrini.wasap.my

toneexcel_n_jsd

TESTIMONI TERBARU !! KURAP ADALAH SEJENIS PENYAKIT KULIT YG DISEBABKAN OLEH KULATDENGAN SAPUAN MOISTURIZER GEL DAPAT SELESAIKAN MASALAH KURAP JUGA MAGICNYA MOISTURIZER GEL NIE. BUKAN UTK KECANTIKAN SHJA MALAHAN UTK KESIHATAN JUGAJADI HARUSLAH ADA MG DLM SETIAP SATU RUMAH SEBAB DIA DPT MERAWAT PELBAGAI MACAM PENYAKIT JOM TRYWHATSAPP 0133539057 #moisturizergel #perak #melakabandarayabersejarah #melaka #parut #pudar #jerawat #Jerawatkurang #selangor #setialam #seremban #seremban2 #mydinseremban2 #giantbangi

ff_firna

X IPA 3 Regrann from kurap.fams - Kalian tak tergantikan smandatualang - #regrann #hutpgrike71

smandatualang

TESTIMONI KURAP SUSUKesiannya dh comel2 dgn pipi bambam, ada kurap susu pula atau sesetengah org panggil ruam susu di pipi si comel..bila sapu krim nanti naik balik..lama2 ia membesar dan bulat berbingkai serta gatal.Anak customer ini hanya guna sekali, telah nampak perubahannya.Bagaimana nk hilangkan dgn cara mudah, murah dan tidak menyakitkan si comel.. Dengan Ivmist lah.. Caranya : 1- Spray #ivmist ditapak tangan ibu dan biarkan dlm 10 saat. Tujuan utk hilangkan rasa panas berangin ivmist itu. 2- Kemudian sapu dikawasan yg ada Kurap susu itu. Ulang min 2-3x sehari. Anda akan perasan perubahannya dlm sekali penggunaan shj. Jangan biarkan ia merebak, kasihani sicomel anda.Nak cuba?whatsapp 013 9476900Bukan baby sahaja bole guna..malah seisi keluarga pun bole guna ivmist ini. Mmg Berbaloi simpan dirumah. #wsap0139476900 #kurapsusu #ruamsusu #gatal #babydemam #babyselsema #paka #kemamam #stokistivmistpakakemaman

cikfadillah

Ezcema? Kulit Sensitif? Kami ada penawar bebas kimia..Medic Serum.. #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia 013-9724473

aisyah_renoskin

Kulit kaki #menggelupas sembuh selepas 2-3 hari penggunaan medic serum. Alhamdulillah . #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473

aisyah_renoskin

Alhamdulillah. Masalah #eczema sembuh selepas 8 hari penggunaan medic serum. #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473 ( call/whatsapp)

aisyah_renoskin

TESTIMONI KURAP SUSUKesiannya dah comel-comel dengan pipi tembam, ada kurap susu pula atau sesetengah orang panggil ruam susu di pipi si comel..bila sapu krim nanti naik balik..lama-lama ia membesar dan bulat berbingkai serta gatal.Anak customer ini hanya guna sekali, telah nampak perubahannya.Bagaimana nak hilangkan dengan cara mudah, murah dan tidak menyakitkan si comel.. Dengan Ivmist lah..Caranya : 1- Spray #ivmist di tapak tangan ibu dan biarkan selama 15 saat. Tujuannya untuk hilangkan rasa panas berangin ivmist itu. 2- Kemudian sapu di kawasan yang ada kurap susu itu. Ulang minimum 2-3 kali sehari. Anda akan perasan perubahannya dalam sekali penggunaan saja. Jangan biarkan ia merebak, kasihani si comel anda.Nak cuba?Whatsapp 019 3220884Bukan baby sahaja boleh guna..malah seisi keluarga pun boleh guna ivmist ini. Memang berbaloi simpan dirumah. #whatsapp0193220884 #ivmistteammahani #kurapsusu #terlajaklaris #ruamsusu #eczema #gatal #terapiinstagram #babydemam #babyselsema #stokisivmistcheras #codsekitarCheras #ppukm #hukm #alamdamai #btho #desabaiduri #bandartunrazak

mahani.ramdani

Testimoni penggunaan Medic Serum. Gatal - gatal sembuh dalam masa 3 hari dan luka cepat kering. #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia 013-9724473

aisyah_renoskin

Alhamdulillah. Masalah tapak kaki luka dan sensitif sembuh selepas 7 hari penggunaan medic serum. #kulitsensitif #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473 ( call/whatsapp)

aisyah_renoskin

Hubungi Agen RenoSkin yang sah untuk membantu anda menyelesaikan masalah kulit.. Aisyah RenoSkin pilihan anda #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473

aisyah_renoskin

Testimoni RenoSkin membantu.mengatasi masalah kulit pesakit diabetes. Hubungi Aisyah RenoSkin untuk mendapatkan produk hebat ini. #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473 ( call/whatsapp)

aisyah_renoskin

BIOACTIVE merupakan salah satu produk keluaran RenoSkin. Penawar kepada Twin J yang paling tidak disukai.. #Jerawat dan #Jeragat #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473

aisyah_renoskin

RenoSkin sangat mujarab dalam merawat penyakit-penyakit berikut. Dibuat 100% daripada herba semulajadi. Dijamin selamat dan lulus KKM #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia 013-9724473

aisyah_renoskin

Medic serum bukan hanya membantu selesaikan masalah #psiarosis, malaham membantu #mencerahkan ketiak ngan leher! Siap repeat order lagi! Alhamdulillah #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473

aisyah_renoskin

Infection eczema sembuh? Tanpa rasa pedih dan semestinya menggunakan bahan 100% herbal semulajadi. RenoSkin adalah penawarnya. Jom cuba sekarang. #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia 013-9724473

aisyah_renoskin

Selamat pagi! Lotion semambu gelenggang by IRB sangat sesuai untuk masalah demam campak, insyaAllah parut pun akan hilang. #semambu #gelenggang #demamcampak #ruam #gatalgatal #panau #kurap #kayap #kudisbuta #jerawatbadan #irb #wecomefromfarm

iefaridza_bajunid

Siapa ada masalah #psioriasis ? Mari mari sis bantu. Alhamdulillah. psioriasis licin terus Selepas 5 hari penggunaan medic serum. #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473 ( call/whatsapp)

aisyah_renoskin

Bibir hitam? kering? dan mengelupas? tak perlu risau lagi..RenoSkin ada penyelesaiannya. Medic serum sesuai dari hujung rambut sampai hujung kaki uols #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia 013-9724473

aisyah_renoskin

Alhamdulilah..Eczema sembuh sepenuhnya. Tiada lagi gatal - gatal, kulit merah dan mengelupas serta pedih yang dialami oleh anak. Terima Kasih Medic Serum #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia +6013-9724473

aisyah_renoskin

Anda ada masalah #kurap? Masalah #parut? Meh guna krim pelbagai guna, #naturalhaircream dan #grapeseedoil halagel. Masalah kulit anda akan hilang.Klik jer link ni www.wasap.my/60192725883/nakbelinhcgso #AlhaddadMSB #AlhaddadShahAlam #Alhaddad4all #jihad_bisnes #tradingberkomisen

hazliza14

Ramai orang tanya , kenapa Anggun Pesona Soap ni mahal sangat . Tapi ramai je orang beli . Dorang yang repeat order asalnya dari mereka yang ada salah satu masalah dekat bawah . Bau badan busuk Kurap, panau, kayap, ruam pada baby Eczema Cik tiak, leher, celah peha hitam Tumit merekah Stretchmark Kulit kusam Jerawat Parut Gatal-gatal pada anggota badanAnggun pesona soap bukan sabun biasa. Ia adalah sabun merawat . Dalam Aps ada bahan bahan yang khas untuk merawat masalah kulit . Sebab tu bila guna sekali - mereka repeat order lagi . Sebab mereka rasa ada perubahan pada mereka setelah menggunakan sabun best ni.Bau dah la ala-ala kat spa. Ya Allah terapi sangat kalau stress2 .. whatsapp 0123570441 #GSLALLEGIANT #stokisjsd #sabunbest #chantiqueclassic #kurap #panau #eczema

chantique_classic

Jerawat punca anda kurang keyakinan diri..Katakan tidak pada miss J..RenoSkin dapat membantu masalah anda. Sapu medic serum nipis2 je. #bebas #Jerawat #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia 013-9724473

aisyah_renoskin

Dulu kecik-kecik selalu jugak kene macam ni. Nak makan kat kantin pun malu. #nanah ! Tapi sekarang takyah risau, in shaa Allah medic serum dapat membantu anda . #MedicSerum #BioActive #FallujaHerbs #Eczema #Kurap #KudisButa #CacarAir #Psoriosis #MasalahKulit #LulusKKM #HerbaSemulajadi #BebasKimia 013-9724473

aisyah_renoskin

- SABUN KOLAGEN TRANSPARAN dapat membersihkan kulit tubuh sekaligus melembabkannya, sehingga kulit tubuh menjadi bersih dan terasa lembut serta kulit tampak lebih bercahaya setiap hari, meremajakan kulit, menghaluskan kulit yang sudah kering dan kusam, menjadikan kulit lebih putih, mengurangi iritasi pada kulit yang sensitif.SABUN KOLAGEN TRANSPARAN dapat digunakan untuk membersihkan wajah, dapat membantu memudarkan flek hitam pada wajah, meningkatkan daya elastisitas kulit, membantu proses pembentukan kulit, menjadikan kulit yang kenyal, kencang, indah dan halus, serta bisa mengobati penyakit pada kulit seperti panu, kurap, koreng dan penyakit kulit yang disebabkan oleh bakteri.Gunakan Sabun Transparan Kolagen HPAI setiap mandi, untuk hasil yang lebih sempurnaRp 25.000 #sabungatal #gatalgatal #panu #kurap #bekascacarair #bekaslukahilang #flekhitambekasjerawat #flekhitam #collagensoap #sabunwajah #produkkecantikanhalal #sabunkolagen #kolagenhpai #mengencangkankulitwajah #halalmarthpai #stokishpaisidoarjo #hpaijember #hpaipekalongan #hpairogojampibanyuwangi #hpaibanyuwangi #hpaipasuruan #hpaitulungagung #hpaimadiun #hpaingawi #stokishpaimadiun #stokishpaisurabaya #bisnishalal #hnihpai

hpai_ummu_shuhaib

SABUN KOLAGEN TRANSPARAN dapat membersihkan kulit tubuh sekaligus melembabkannya, sehingga kulit tubuh menjadi bersih dan terasa lembut serta kulit tampak lebih bercahaya setiap hari, meremajakan kulit, menghaluskan kulit yang sudah kering dan kusam, menjadikan kulit lebih putih, mengurangi iritasi pada kulit yang sensitif.SABUN KOLAGEN TRANSPARAN dapat digunakan untuk membersihkan wajah, dapat membantu memudarkan flek hitam pada wajah, meningkatkan daya elastisitas kulit, membantu proses pembentukan kulit, menjadikan kulit yang kenyal, kencang, indah dan halus, serta bisa mengobati penyakit pada kulit seperti panu, kurap, koreng dan penyakit kulit yang disebabkan oleh bakteri.Gunakan Sabun Transparan Kolagen HPAI setiap mandi, untuk hasil yang lebih sempurnaRp 25.000 #sabungatal #gatalgatal #panu #kurap #bekascacarair #bekaslukahilang #flekhitambekasjerawat #flekhitam #collagensoap #sabunwajah #produkkecantikanhalal #sabunkolagen #kolagenhpai #mengencangkankulitwajah #halalmarthpai #stokishpaisidoarjo #hpaijember #hpaipekalongan #hpaisukoharjo #hpairogojampibanyuwangi #hpaibanyuwangi #hpaipasuruan #hpaitulungagung #hpaimadiun #hpaingawi #stokishpaimadiun #stokishpaisurabaya #bisnishalal #hnihpai

hpai_ummu_shuhaib
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.