Photos and videos from all countries

Photos and videos for #kesihatan

BUAH FELIMA UNTUK KESIHATAN!!..BETUL KE TIPU?. #buahdelima #delima #kesihatan #sakit #ubat #penawar #penawarkanser #professional #

profserbatahu

#apapilihanandaKos pelihara kesihatan yang murah @ kos pulihara kesihatan yg mahal??.Bagi sue mencegah lebih baik dari merawat so jagala pemakanan serta kesihatan orang semua..Nak dapstkan supplimen yg semulajadi, selamat dan mesra alam meh pm sue.012.4249148Ciksue. #shaklee #supplimentshaklee #semulajdi #selamat #shakleerantaupanjang #shakleekelantan #shakleepenang #sidkelantan #codsimpangampat #codrantaupanjang

ciksue_healthybeauty

Allahuakbar TESTIMONI KENCING MANIS.Asbab PRODUK VKEN kini kesihatan Ayah semakin baik .4 FUNGSI UTAMA PRODUK VKENMELANCARKAN PEREDARAN DARAHMEMBEKALKAN OKSIGENMEMBUANG TOKSIN / DETOXMEMBERI TENAGA.DENGAN KAMI ANDA AKAN MENERIMA PEMERIKSAAN KESIHATAN PERCUMALIVE DEMO PRODUK.HUBUNGI KAMI SEGERA:017-2821404 Mohd Nashrun Zulkapli012-3311156 Siti Hajar Sahit #negaraku #kesihatan #kkm #sihat #ubat #kencingmanis #diabetis #sakit #ayah #abah #ibu #emak #mama #umi

mohd_nashrun

Testimoni #selsema dengan vivix.VIVIX.Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameirMembantu merawat penyakit parkinsonMembantu memulihkan penyakit strok - angin ahmarMeningkatkan kesihatan imum badanMenggalakan kesihatan keseluruhanMembantu proses KURUS dgn proses pensistesisan lemak.Membantu merawat SLE, psiorisis, kurap, eczema, vitiligo, sopak.WanieSham 0125842646.POSTAGE : Seluruh Malaysia setiap hari

vitaminbywaniesham

PROMO VIVIX KINI KEMBALI.Testimoni customer cergas walaupun selepas ceazer dan bayi yang dilahirkan pun tak ada jaundice. Ikhtiar dan amal vivix untuk kesihatan tubuh..VIVIX.Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameirMembantu merawat penyakit parkinsonMembantu memulihkan penyakit strok - angin ahmarMeningkatkan kesihatan imum badanMenggalakan kesihatan keseluruhanMembantu proses KURUS dgn proses pensistesisan lemak.Membantu merawat SLE, psiorisis, kurap, eczema, vitiligo, sopak.WanieSham 0125842646.POSTAGE : Seluruh Malaysia setiap hari

vitaminbywaniesham

Ikuti diskusi & kupasan tentang "Khidmat Kesihatan" bersama tetamu jemputan Dr. Rohani Mat Bah, Pakar Perubatan Kesihatan Awam secara langsung dalam #NangRindokpukul 4.05 petang esok, Selasa 21 Mac 2017 di #TV1 myklik.rtm.gov.my/live #RTMMobile rancangantvrtmsarawak

tv1_rtm

Testimoni dan ikhtiar bagi masalah gula dalam darah dan kolestrol dengan vivix..VIVIX.Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameirMembantu merawat penyakit parkinsonMembantu memulihkan penyakit strok - angin ahmarMeningkatkan kesihatan imum badanMenggalakan kesihatan keseluruhanMembantu proses KURUS dgn proses pensistesisan lemak.Membantu merawat SLE, psiorisis, kurap, eczema, vitiligo, sopak.WanieSham 0125842646.POSTAGE : Seluruh Malaysia setiap hari

vitaminbywaniesham

ASSALAMUALAIKUM.Selamat pagi semua...Semoga diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan..Amin Jom amalkan ESP untuk kesihatan optimum seisi keluarga.Whatsapp 0124486958 #shaklee #jualhargamurah #sayajualvitamin #makan #greens #ootd #pj #kl #kedah #gedungonline #penang #ig #malaysia #malay #bestprice #cikgu #mentormellinia2017

ijat_z

Celgynic Gold khasiat herba MAHARAJA...... Meningkatkan prestasi & kesihatan keseluruhan... ××× My ENERGY Booster ××× Call/whatsApp:0103660369 **Agent diperlukan SEGERA #celgynic #tambahtenaga #tambahstamina #abgsado #kesihatan #kecantikan #keluargabahagia #lelaki #wanita #letopbyonline #e1mp #a369m #malaysia #golekgolek #godekgodek #tahanlama #kulit #subangjaya #putrajaya #sinarfm #suriafm #bertenagasepanjanghari #akakmantop

ss_sadosihat

Selamat bercuti kepada anda semua. Jangan lupa untuk sentiasa menjaga kesihatan dan kecantikan kita walaupun dimana jua berada. Hidup sihat, hidup ceria..... Anda yang mencari agen Shaklee, kaknil siap membantu anda. Anda boleh tanya apa sahaja tentang masalah yang anda tengah hadapi sekarang terutama masalah kesihatan anda. Dapatkan produk kesihatan anda hari ini. Konsultasi terbaik untuk anda. Sms/whatsapp/call0176281787 #agenshakleeanda #shaklee #shakleebatangkali #shakleekualakububahru #shakleeligamas #shakleeuluyam #shakleeantaragapi #shakleebukitsentosa #shakleebukitberuntung #sayajual #cod #konsultasiterbaik

nila_qaseh_firdaus

Meh dapatkan harga yang berpatutan dengan kesihatan anda...Mari dapatkan produk Shaklee untuk kesihatan anda dan keluarga anda. Lebih baik mencegah daripada mengubati. ...Dm for serious buyerCOD AT PPKS TABUAN JAYA... #shaklee #shakleemalaysia #shakleekuching #shakleeppkstabuanjaya #malaysia #promosishaklee #shakleeforhealty #shakleeforall #shakleesarawak #sakleekuching #ppkstabuanjaya #tabuanjaya #codshakleekuchingsarawak

shaklee_beautiful_

Meh dapatkan harga yang berpatutan dengan kesihatan anda...Mari dapatkan produk Shaklee untuk kesihatan anda dan keluarga anda. Lebih baik mencegah daripada mengubati. ...Dm for serious buyerCOD AT PPKS TABUAN JAYA... #shaklee #shakleemalaysia #shakleekuching #shakleeppkstabuanjaya #malaysia #promosishaklee #shakleeforhealty #shakleeforall #shakleesarawak #sakleekuching #ppkstabuanjaya #tabuanjaya #codshakleekuchingsarawak

shaklee_beautiful_

Meh dapatkan harga yang berpatutan dengan kesihatan anda...Mari dapatkan produk Shaklee untuk kesihatan anda dan keluarga anda. Lebih baik mencegah daripada mengubati. ...Dm for serious buyerCOD AT PPKS TABUAN JAYA... #shaklee #shakleemalaysia #shakleekuching #shakleeppkstabuanjaya #malaysia #promosishaklee #shakleeforhealty #shakleeforall #shakleesarawak #sakleekuching #ppkstabuanjaya #tabuanjaya #codshakleekuchingsarawak

shaklee_beautiful_

SUPPLEMENT MAMPU MILIKSET KEMPIS PERUT #MIN KAFFE sesuai utk semua peringkat umur tmasuk ibu2 preggy memberikan tenaga kaffein yg sedikit sahaja tbaik utk diet pgambilan ANYTIME KESIHATAN #GARLIC herba tertua di dunia masakan tidak boleh dipisahkan dgn garlic penyedap/pewangi masakan dan disebalik nampak biasa biasa... garlic mempunyai khasiat yg sangat byk membantu menyelesaikan masalah2 kesihatan... Jommm amalkan SET ni utk kualiti kesihatan yg baik dan lebih baik.. Berminat.. pm me0142684215 #projekstg #projekMembeliImpian2017 #minkaffeGarlic

nazihazihs45

Assalamualaikum Salam sayyidul ayyam darling Pagi2 kacau kopi kesihatan.Breakfast jgn lupa utk jaga kesihatan Hah pantun 2 kerat yg ke laut..haahahah.. ok enjoy #MinKaffe dulu..sluurrpppp Noor Azwani+60145181035Agent Sah Min Kaffe anda! #MinKaffePenang #SHOMPenang #agentpremiumbeautifulpenang #sayajualMinKaffe #kopikesihatan #kopigarambuluh #SHOM #Bamboosalt #PINWellnessConsultant #BerniagaGayaPIN #BisnesGayaPIN #PINFamily #PINPreneur

premiumbeautifulbycikwanie

Tanda kita Sayang KELUARGA adalah dengan Memberikan Makana Minuman yg Berkhasiat untuk Badan barulah Keluarga Harmoni tanpa Masalah Kesihatan....Jadi ape tunggu lagi berilah Ahli Keluarga anda ROMEESA GOLD X dengan Adunan Daripada Makanan Sunnah dijadikan PATI untuk kesihatan dan kecerdasan seisi keluarga.... #Madu #Zaffaran #BuahDelima #BuahKurma #BuahZaitun #BuahTin #MakananSunnah #PenambahTenaga #MenguatkanDayaIngatan #MenguatkanKetahananDiri #PenglihatanLebihJelas #BadanLebihSelesa #PenyakitASMA #PenyakitEZYMAkronik #PenyakitJANTUNG #MasalahPERIODtidakteratur #MasalahSUSUbadan #Whatsaap 01123163390 Pikir2kan tentang KEHARMONIAN KEKELUARGAAN dengan kesihatan yg sempurna jd Pikirlah dan Renung2kanlah....Selamat Beramal untuk KELUARGA

romeesagoldxonline

Ikuti paparan menarik tentang Inovasi kesihatan dalam segmen D-TEK : Ozon nyahtoksik makanan minuman dan kesihatan, segmen USAHAWAN : Inovasi Telekung Tuala dan segmen D-ISU : Nikmat Kenaikan Harga Getahdalam #DoIT, pukul 7.30 malam ini di #Tv1 myklik.rtm.gov.my/live #RTMMobile

tv1_rtm

Meh dapatkan harga yang berpatutan dengan kesihatan anda...Mari dapatkan produk Shaklee untuk kesihatan anda dan keluarga anda. Lebih baik mencegah daripada mengubati. .Untuk semua org. Perempuan lelaki, tua dan mudaSayangilah orang yang tersayang..Dm for serious buyerCOD AT PPKS TABUAN JAYA... #shaklee #shakleemalaysia #shakleekuching #shakleeppkstabuanjaya #malaysia #promosishaklee #shakleeforhealty #shakleeforall #shakleesarawak #sakleekuching #ppkstabuanjaya #tabuanjaya #codshakleekuchingsarawak

shaklee_beautiful_

Meh dapatkan harga yang berpatutan dengan kesihatan anda...Mari dapatkan produk Shaklee untuk kesihatan anda dan keluarga anda. Lebih baik mencegah daripada mengubati. .Untuk semua org. Perempuan lelaki, tua dan mudaSayangilah orang yang tersayang..Dm for serious buyerCOD AT PPKS TABUAN JAYA... #shaklee #shakleemalaysia #shakleekuching #shakleeppkstabuanjaya #malaysia #promosishaklee #shakleeforhealty #shakleeforall #shakleesarawak #sakleekuching #ppkstabuanjaya #tabuanjaya #codshakleekuchingsarawak

shaklee_beautiful_

Meh dapatkan harga yang berpatutan dengan kesihatan anda...Mari dapatkan produk Shaklee untuk kesihatan anda dan keluarga anda. Lebih baik mencegah daripada mengubati. .Untuk semua org. Perempuan lelaki, tua dan mudaSayangilah orang yang tersayang..Dm for serious buyerCOD AT PPKS TABUAN JAYA... #shaklee #shakleemalaysia #shakleekuching #shakleeppkstabuanjaya #malaysia #promosishaklee #shakleeforhealty #shakleeforall #shakleesarawak #sakleekuching #ppkstabuanjaya #tabuanjaya #codshakleekuchingsarawak

shaklee_beautiful_

Latest special promotion for this hot selling product #BVSM...Buy 3 BVSM and get the 4th BVSM at RM300 only..Mulakan langkah dlm biz dgn this hot selling product, mmg untung berbaloi2...Ramai dah berusaha utk keadaan kesihatan mereka dan berpuashati dgn #BVSM..Kita ikhtiar, Allah jua yg izinkan sembuh..Dah byk testimonial pengguna BVSM utk mcm2 masalah kesihatan & Alhamdulillah, dgn izin Allah, mereka sembuh...Health is wealth...JOM grab this special promo & hadiah utk org tersayang atau reward diri sendiri..kita kena jaga kesihatan diri sendiri agar sihat utk menjaga org yg tersayang...

rafezahrazali

Eh eh..cik EMMA MAEMBONG pn consume VIVIX uols..patut la KULIT CANTIK, CERAH SEKATA, BADAN MAINTAIN KURUS + SENTIASA BERTENAGA wlaupun bz shooting sharian...Hebat rupanya penangan VIVIX ni...Jom tgk antra KHASIAT lain VIVIX:.Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameirMembantu merawat penyakit parkinsonMembantu memulihkan penyakit strok - angin ahmarMeningkatkan kesihatan imum badanMenggalakan kesihatan keseluruhan.See terlalu banyakkan khasiat VIVIX utk kita..rugi klu korg tak cuba..artis yg banyak duit pn consume VIVIX sbb mreka sedar KESIHATAN TAK TERNILAI..If uols rse uols sihat, bole adiahkan utk parents kt kg .Chanteq_byMolek (017-263 2125) #vivix #kanser #rawatkanser #kanserkecut #ketumbuhankecut #antioksidan #resveratrol #cantik #antipenuaan #antiaging #kulitcantik #jantung #kencingmanis #berhentimerokok #promosi #hargamurah #penjimatanberganda #syjualshakleetermurah

chanteq_bymizsshu

Calit calit dan terus tegang..Penggunaan yang berterusan mampu membantu memulihkan kesihatan anda.. Hormon yang tidak stabil menggangu aktiviti harian anda..Jadi gunalah krim ajaib.membantu memulihkan hormon dan menstabilakan kesihatan anda.Pm untuk info lanjut0199029202.. #sihat #cantik #menawan #tegang #kencingmanis #diabetes #hormom #lekaki #wanita #sihat #cergas #krimajaib #krimkecantikan #krimkesihatan #supplement #terbaik #malaysia

emokamboent

Assalamualaikum kesayangan...Yeayy pg2 lg nk inform uols skrang ade PROMO TWINPACK VIVIX tau..BELI TWINPACK LESS 5% PERCUMA KEAHLIAN.Antara kelebihan VIVIX yg nak sy kongsikan adlh:Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameirMembantu merawat penyakit parkinsonMembantu memulihkan penyakit strok - angin ahmarMeningkatkan kesihatan imum badanMenggalakan kesihatan keseluruhan.See terlalu banyakkan khasiat VIVIX utk kita..rugi klu korg lepaskan peluang ni..bole adiahkan utk parents kt kg .Jom shopping murah2 di ig sy: Chanteq_byMolek (017-263 2125) #vivix #kanser #rawatkanser #kanserkecut #ketumbuhankecut #antioksidan #resveratrol #cantik #antipenuaan #antiaging #kulitcantik #jantung #kencingmanis #berhentimerokok #promosi #hargamurah #penjimatanberganda #syjualshakleetermurah

chanteq_bymizsshu

APA ITU VIVIX SHAKLEE?Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.Mengandungi campuran unik botani Anggur Muscadine , Polygonum Cuspidatum , Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.KEBAIKAN VIVIX ?Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden bagi penyakit nyanyukMembantu dlm proses penurunan berat badanMenyokong kesihatan mataMeningkatkan kesihatan imun badanMenggalakan kesihatan keseluruhanCuma bulan ini sahajaaaa taw Shaklee offer harga mengancam kalbu! Mana yang dah lama mengidam VIVIX tu haa boleh dah grab sekarang! . #inspirasiMM #vivixshaklee #vivixmurah #pengedarshakleeshahalam #codvivixshaklee #codvivixshahalam #pengedarshakleeuitm #vivix #jualvivix #shakleevivixmurah #codvivix #keahlianshaklee #shakleeshahalam #shakleeselangor #codshaklee #vivixshaklee #codshakleeshahalam #vivixdiabetes #testimonivivix #vivixhargaahli #shakleevivix

vivixshahalam

APA ITU VIVIX SHAKLEE?Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.Mengandungi campuran unik botani Anggur Muscadine , Polygonum Cuspidatum , Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.KEBAIKAN VIVIX ?Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden bagi penyakit nyanyukMembantu dlm proses penurunan berat badanMenyokong kesihatan mataMeningkatkan kesihatan imun badanMenggalakan kesihatan keseluruhanCuma bulan ini sahajaaaa taw Shaklee offer harga mengancam kalbu! Mana yang dah lama mengidam VIVIX tu haa boleh dah grab sekarang! . #inspirasiMM #vivixshaklee #vivixmurah #pengedarshakleeshahalam #codvivixshaklee #codvivixshahalam #pengedarshakleeuitm #vivix #jualvivix #shakleevivixmurah #codvivix #keahlianshaklee #shakleeshahalam #shakleeselangor #codshaklee #vivixshaklee #codshakleeshahalam #vivixdiabetes #testimonivivix #vivixhargaahli #shakleevivix

vivixshahalam

APA ITU VIVIX SHAKLEE?Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.Mengandungi campuran unik botani Anggur Muscadine , Polygonum Cuspidatum , Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.KEBAIKAN VIVIX ?Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden bagi penyakit nyanyukMembantu dlm proses penurunan berat badanMenyokong kesihatan mataMeningkatkan kesihatan imun badanMenggalakan kesihatan keseluruhanCuma bulan ini sahajaaaa taw Shaklee offer harga mengancam kalbu! Mana yang dah lama mengidam VIVIX tu haa boleh dah grab sekarang! . #inspirasiMM #vivixshaklee #vivixmurah #pengedarshakleeshahalam #codvivixshaklee #codvivixshahalam #pengedarshakleeuitm #vivix #jualvivix #shakleevivixmurah #codvivix #keahlianshaklee #shakleeshahalam #shakleeselangor #codshaklee #vivixshaklee #codshakleeshahalam #vivixdiabetes #testimonivivix #vivixhargaahli #shakleevivix

izzah.shaklee

Assalamualaikum.Selamat pagi. Semoga semua dalam keadaan sihat & cantik ye..Ok hari nie saya nak kongsi dengan semua Apa itu vivix?.Dan kenapa vivix ni sangat berkesan. Ha meh nak story sikit .Vivix bertindak dalam 4 cara:.1. Mempertahankan sel (cell defense)2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)3. Memperbaiki sel (cell repair)4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance).Apa yang lebih menarik tentang Vivix Shaklee?.10 KEBAIKAN VIVIX!.1) Menggalak penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan2) Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf6) Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk7) Membantu dlm proses penurunan berat badan8) Menyokong kesihatan mata9) Meningkatkan kesihatan imum badan10) Menggalakan kesihatan keseluruhan..Order @ pertanyaan hubungi.019 956 5581.019 956 5581. 019 956 5581...For fast response pls whatsapp.COD.Kuala TerengganuSelfpickup Manir Sem. MALAYSIA

rosnifatinhusna

Jamu Herba Asli..Jamu makan @ insert. Sesuai untuk kesihatan dalaman wanita terutama wanita selepas bersalin atau wanita yang ingin mementingkan kesihatan..Belian 1kilogram siap pack dalam botol kecik bagi memudahkan bakal founder menjualnya..PRIVATE LABEL MALAYSIAOEM brand by UmairahWhatsApp 01127361220 SSM 002565439-P Ship Worldwide :MY, IND, SG, Brunei etc..FB Page Private Label MalaysiaINSTAGRAM #oembrandbyumairah. #privatelabelmalaysia #privatelabel #oemmalaysia #oemindonesia #oemsabah #oemsarawak #oembrand #oembrandbyumairah #oembrandmalaysia #supplierskimcaretermurah #jenamasendiri

oembrandbyumairah

Tidak boleh dinafikan lagi bahawa pemakanan kesihatan hari ini sangat penting kepada manusia ..Oleh itu amalan gaya hidup sihat melalui pemakanan kesihatan yang baik lagi seimbang harus di utamakan . Mari kita sama-sama berkongsi ilmu kesihatan ..SuperKing Memberikan Tenaga Yang Sangat Luar Biasa ..Sangat mujarab untuk mereka yang mengalami sakit pinggang , lemah sendi , lemah-lemah badan dan yang penting kepada lelaki yang mengalami masalah tenaga batin ...Jika Berminat, Dapatkan sekarang kerana stok terhad. .Whatsapp/Wechat 013-9511512... #superking #superkingonemb #superkingnewformula #energybooster #musclebooster #ubatkuatlelaki #ubatkuat #ubattenaga #ubattenagabatin #protein #proteinmurah #mxt #mesotropin #fatburnermurah #vimaxoriginal #viagra #awekseksi #ubatperansang #candyb #abangsado #malaysia #wheyproteinmalaysia #produkkesihatanlelaki #sixtynine69oil #minyaklintah #wheyproteinmurah #ubatmatipucuk

supersupplement.my

Vivix terbaik....Mahal tak jadi masalah, yang penting kesihatan terjaga. Kesihatan memang mahal harga nya dan kita kena jaga sebaiknya. Jom dapatkan Vivix disini. Hubungi kak Nila untuk dapatkan Vivix anda. Jangan kata Kak Nila tak payung kalau anda lambat dapat tahu Vivix.... Sms/whatsapp/call0176281787 Sid Pro andaFirdaus/Nila1125663 #vivix #vivixpromosi #vivixmurah #promosivivix #shakleeligamas #shakleekualakububahru #shakleebatangkali #shakleeuluyam #shakleeantaragapi #shakleebukitsentosa #sayajual #cod #darahtinggi #jantung

nila_qaseh_firdaus

[Sustained Release Vita-C Plus]VITAMIN C SEMULAJADI DENGAN PELEPASAN JAM DEMI JAM180 tabletShaklee Sustained Release Vita-C Plus merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan KAWALAN PELEPASAN secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam...Sebagai ANTI OKSIDAN yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah...Order & ConsultationNadia0104126828 #shaklee #shakleemalaysia #shakleekualalumpur #shakleekl #kualalumpur #wangsamaju #ampang #setapak #melati #melawati #sayajual #onlinebisnes #vivix #vivixmalaysia #espshaklee #esp #entrepreneurwoman #entrepreneur #youngentrepreneur #richyoungretireyoung #ryg #rwe #malaysiaigers #malaysiaonlineshop #ootdmalaysia

nd.ent
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.