Photos and videos from all countries

Photos and videos for #intimgeljsd

Alhamdulillah da slmt smpai moga tuan baru dapat kebaikan dari produk yang hebat ni In shaa Allah.. sebarang pertanyaan/oder ws terus 019-2423839 ye. #feedbackcusnadya #jamusususukdara #femininewashjsd #femininewash #maskervaginamurah #AnggunPesonaSoap #sabunpesonaanggun #jamujalinancintajsd #intimgeljsd #hargapromosi

nadya_isa18

Alhamdulillah da slmt smpai moga tuan baru dapat kebaikan dari produk yang hebat ni In shaa Allah.. sebarang pertanyaan/oder ws terus 019-2423839 ye. #feedbackcusnadya #jamusususukdara #femininewashjsd #femininewash #maskervaginamurah #maskervaginajsd #AnggunPesonaSoap #sabunpesonaanggun #jamujalinancintajsd #intimgeljsd #hargapromosi

nadya_isa18

LUAHAN ISTERI BERSUAMI MUDASetiap hari saya berfikirSuami muda dari saya. Hari demi hari... bulan demi bulan...tahun demi tahun... usia saya akan meningkat.Saya tak nak dikata kn lembek mcm usia saya. Saya nak diri lebih bertenaga setiap waktu . Saya bersyukur ... JSD yang saya anggap biasa ini sebenarnya memang betul2 macam SAKA . Apa tidaknya, setiap kali guna, nafsu makin bertambah aktif . Semua dah macam anak dara kembali. Suami semakin sayang Saya takkan tinggalkan JSD Ingin tenaga kembali seperti zaman dara?. Berikan kebahagiaan utk suami tersayang. JSD meralisasikan impian rumahtangga bahagia Whatsapp Kak Illah utk konsultasi percuma.. +60145440647 #jamususukdara #keluargabahagia #isterihebat #wanita #kembalidara #sepertidara #suamisayang #jsdoriginal #pencuciwanitaterbaik #intimgeljsd #jamupengantindara #minyakikatkasih #jamujalinancinta #jamupengantindara #susukkekaldara #jamulelakijutawan #jamusericahaya #coklatlovehabibi #kopipacakpower #kopianggunpesona #magicpowdermaskervagina #medicateddeepheatlotion

la.jsd

BERDERAU DARAH SAYA!! Sy dah cuba gunakan INTIM GEL, baru 2 hari guna, smlm lepas sapu xsampai 30 mnt rasa macm ade bende keluar, rasa agak panas.. sy ingatkan dah dtg bulan sebab sepatutnya mmg belum time dtg bulan lg, jadi apalagi bergegas la pegi ambil pad.. masuk2 toilet sy rasa pelik erk bila tgk..HINGUS??? Berderau darah sy.. sy rasa hampa sgt.. selama ni sy ingatkan sy xde keputihan sebab yg keluar hari-hari biase aje.. Tapi rupanye yg pekat tertinggal di dlm dan bila sy korek rupanya banyak lagi yg keluar.. betul kata pengedar JSD kalau xcuba kita xtau tahap kebersihan miss v kita tu, kita ingatkan dh perfect rupenye mcm2 yg bersarang.. sebab mana mungkin kita boleh pastikan kebersihan kalau setakat cuci dengan air di luar je kan.. Skrg sy truskan guna INTIM GEL & MASKER VAGINA.. So pd awak,awak kat luar sana yg bergelar isteri,ape tunggu lagi..cubalah dan alami sendiri.Testimoni intim gel dan masker vagina. whatsapp 0123570441 #GSLALLEGIANT #stokisjsd #intimgeljsd #kerakkeputihan #rawatkeputihan #chantiqueclassic #rawatkeputihan #jsdpromo #chantiqueclassic

chantique_classic

BERDERAU DARAH SAYA!! Sy dah cuba gunakan INTIM GEL, baru 2 hari guna, smlm lepas sapu xsampai 30 mnt rasa macm ade bende keluar, rasa agak panas.. sy ingatkan dah dtg bulan sebab sepatutnya mmg belum time dtg bulan lg, jadi apalagi bergegas la pegi ambil pad.. masuk2 toilet sy rasa pelik erk bila tgk..HINGUS??? Berderau darah sy.. sy rasa hampa sgt.. selama ni sy ingatkan sy xde keputihan sebab yg keluar hari-hari biase aje.. Tapi rupanye yg pekat tertinggal di dlm dan bila sy korek rupanya banyak lagi yg keluar.. betul kata pengedar JSD kalau xcuba kita xtau tahap kebersihan miss v kita tu, kita ingatkan dh perfect rupenye mcm2 yg bersarang.. sebab mana mungkin kita boleh pastikan kebersihan kalau setakat cuci dengan air di luar je kan.. Skrg sy truskan guna INTIM GEL & MASKER VAGINA.. So pd awak,awak kat luar sana yg bergelar isteri,ape tunggu lagi..cubalah dan alami sendiri.Testimoni intim gel dan masker vagina. whatsapp 0123570441 #GSLALLEGIANT #stokisjsd #intimgeljsd #kerakkeputihan #rawatkeputihan #chantiqueclassic #jsdrengit #rengit #jsdbatupahat #batupahat #jsdpromo

jamususukdara_johor
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.