Photos and videos from all countries

Photos and videos for #instaf

AKU SEORANG PEMALU😅😅😅 teringat lagi waktu usia remajaku, aku merupakan seorang yang sangat pemalu.Ni bukan malu-malu kucing tau. Ni betul-betul pemalu tahap "Gaban" (G huruf besar, sebab nama orang) . Korang tahukan GABAN? Ala cerita rancangan kanak-kanak, dulu-dulu la.Layan jugak cerita dia tu.opsss yang aku cerita padal siGaban ni kenapa.Ni bukan Cerita GABAN,ni cerita aku. Ok sambung. Bayangkan jika ada kawan perempuan adikku datang kerumah. Aku akan duduk diam didalam bilik tanpa jengah keluar. Dan yang paling trajis, jika dah tak tahan nak terkencing ke, nak terberak ke, aku tetap didalam bilik. Menahan hingga gigil satu badan. Tetap dengan pendirianku. Bukan sejam dua, malam lebih kronik, ada yang macam nak bermalam durumahku. Jemmmmmm 😅😅😅 Aku tiada kawan perempuan, nak berdating jauh sekali. Penampilanku berubah bila aku menceburkan diri dalam beberapa siri MLM, banyak kursus dan seminar aku join. Hinggakan aku sudah berani menjadi MC berbayar yang dihadiri oleh lebih 6k orang peserta. Alhamdulillah, segalanya berubah dalam hidupku. Walaupun aku dah tak buat MLM lagi, namun kejayaannya tetap aku rasai. Sekarang Alhamdulillah tiada masalah kecelaruan identiti lagi. 😜😜😜 Terima kasih pada semua yang terlibat dalam membangunkan GERGASI yang sangat berkuasa didalam badan aku ni. Yang selama ini tidur, terbaring sahaja. Tiba masanya untuk aku yang baring, kau yang laksanakan tugas-tugasku GERGASI. KITA ROBEK SEGALA KETAKUTAN, KITA SERLAHKAN KEUPAYAAN, AGAR DUNIA HANYA DITANGAN, BUKAN DIHATI YANG PENUH ANGAN-ANGAN. In Shaa Allah Malu biar bertempat, jangan malu untuk terus berjuang, jangan malu untuk saling nembantu. ajimaura dukunsaka sifucilik akademi.insta ebooksaka Korang ada cerita kejayaan sendiri? Jom kongsikan dibahagian komen posting aku ni, mana tahu ada yang manfaat pada yang pembaca. Tag kawan korang yang Pemalu, boleh la kenal spesis aku ni.🤗🤗🤗

558 98 Jan 17, 2018

#instahusband #instalife #instaf**k 😁

1 3 Jan 17, 2018

小客廳❣️ 烤雞腿早午餐 比利時啤酒燉牛肉 起司薯泥 蛋捲 炒蛋 鮮奶茶 台南耶 我這次有帶3個胃 #foodie #yummy #life #ilovit #love #relax #dessert #delicious #foodpic #tasty #chef #foodstyling #photo #photography #foodporn #cooking #lunch #dinner #brunch #foodstagram #instaf

27 0 Jan 16, 2018

Kendimle nasıl eskisi gibi olabilirim... #instagram #ins #puppiesofinstagram #insta #instagood #instaf #instafoto #instame #iyiakşamlar #iyigeceler

15 0 Jan 16, 2018

I hope I have the chance to shoot here again this winter! Does anyone else like photographing in the woods? . . . PC 📸: lrellergert . . . . 167/365

54 1 Jan 16, 2018

Iglesia Filadelfia Mozambicana, estar aquí es como estar en casa. #instaMisiones #instaf

27 0 Jan 16, 2018

Pasta di parma🤗 Nydelig mat som er enkel å lage😇 #pastadiparma #pasta #insta #instaf #instafood #instagood #foodporn #hjemmelaget #matfrabunnen #lettvint

70 6 Jan 16, 2018

"Non importa ciò che ti torna indietro. Importa quello che dai. Tu vali quello. Quello che dai..." (A. De Pascalis) Arte: Davide Bonazzi #instamoment #instalife #instagood #instamood #instagramers #instagram #instaall #insta #instaf

16 1 Jan 16, 2018

Beautiful lazybones goodies ✨ . They’ll be listed and available for purchase this week. I’m personally living in this jumpsuit!!! (Just like my daughter is living in her ballet costume everyday 😂) . And why not! Wahaha (aside from the fact that everyone thinks we don’t shower or wash our clothes).

18 2 Jan 16, 2018
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.