Photos and videos from all countries

Photos and videos for #hejty

Kur*a tak czytam te wpisy o walentynkach, jaką to jedyną i prawdziwą miłością jest dla Was sztanga/siłownia/spocone po treningu gacie i że ogólnie to jebac ludzi/miłość/relacje z drugim człowiekiem. Jesteście tacy oryginalni. Pozdro dla tych co potrafią to wypośrodkować. Z moją walentynka lol 😂 #walenynki #hejty #silownia #trening #przemyslenia

20 0 Feb 14, 2018

Gleguś💕😘😍 #gleg #hejty #omg #sweet #like #emoji #giphy #lovely #photooftheday

7 1 Feb 11, 2018

#hejty neřeším kecy už tuplem ne 😂.. Mám svůj život svůj plán #hudba je můj #dar můj #život Mám všechno co chci budu muset ješte Ale hodně #makat Ale já to #zladnu💗🎧 #verim si Na 100 procent .,.......................................... #boyd #boyds #yes 😂😂👍 #folow #fo #folowigtasimportbatammeylanycollection #followshoutoutlikecomment #fowers #many 😂😂😂 #yes👌 Hejtrs 🖕 jsem lepší než ví

307 1 Feb 8, 2018

#Hejty

25 0 Feb 7, 2018

Najpierw cię każdy kocha, potem cię każdy hejci.Oni chcą byś pikował, wkurwia ich, że tak lecisz #porobocierelaks #szczesliwywchuj #zapraszamhejty #goodday #instaboy #pozdrawiam #hejty #polskichlopak #znakomicie #jutrosroda 😀😁😂

27 8 Feb 6, 2018

Jak Wam się podoba szynka Spam? Kupilibyście? XD #spam #szynka #konserwa #xd #hejty #comedy #funny #lol #spamik #lubie #polecam xd

12 2 Feb 5, 2018

Láska #love sa dá vyjadriť aj takto 😜 #neznasamta ❣️ #perniky #porniky #valentinskaedicia #valentín #darcek #obdaruj #hejty #love www.porniky.sk❤️

83 0 Feb 4, 2018

W Internetach i Instagramach aż huczy od akcji #wezniehejtuj. Rano zaznajomiłam się o co chodzi, co było zapalnikiem, że wszędzie są czarno-białe zdjęcia ze smutnymi minami. Dziewczyny, hejt był, jest i będzie. Mówię Wam to ja - córka lokalnego Wąsacza i żona zięcia 😂. Dorobilam się kiedyś nawet pewnej okładki w lokalnej gazecie😎 oczywiście była stekiem bzdur. Tata się wkurzył, sprawę założył i nawet ją wygrał. Zgadnijcie czy to coś dało 😝 piszą już nawet o nas felietony hahaha i to gość, który najpierw cytuje "chujom ręki nie podaje", a teraz tą rękę liże. Tak to jest już z ludźmi, że najpierw Cię przytulają, a później sztylety w plecy wbijają. Albo na odwrót 😂 w każdym razie są zazdrośni, a z zazdrości dzikie rzeczy mozna zrobić, więc piszą i piszą i piszą... A jak wszyscy wiemy słowo potrafi naprawdę zaboleć tam w środeczku... i zostaje na bardzo długo.. Ale mnie juz dawno to nie rusza, moze dlatego, ze trwa to od wielu, wielu lat. . . Moim zdaniem czarno-biale zdjecia to jakby poddanie się temu. Mina zbitego psa i ten tekst "no weź przestań I nie hejtuj"😜 ja ta mam Wam mówię w kolorze se gadajcie, piszcie i użalajcie się nad sobą dalej. Jeśli Wy sami się w garść nie weźmiecie, to na pewno do niczego nie dojdziecie, na tacy też Wam nikt nie przyniesie😊więc sobie mówcie o mnie co tam chcecie,mam to w dupie. Oficjalnie 😎 . P.S zdjęcie nie z dzisiaj. Jeszcze jestem w proszku 😝 to tak na zaś, jakby juz któraś pomyślała, że co drugi dzień w tym samym 🤣😂 . . . #akcja #wezniehejtuj #wezsieogarnij #zrobcoszesoba #jamamtowdupie #inaprawdedobrzemiztym #mama #mamawdwupaku #sercepodsercem #jestembojestes #mamąbyć #hejty #internety #takilajf #cozrobic #cozrobiszjaknicniezrobisz #niepoddawajsię #glowadogory mamaginekolog #mamaginekologgłowadogóry #niedajsię #selfie #selfiesrelfie #polishgirl #polishmom #instamatka

136 12 Feb 3, 2018

Mozno sa Ti bude zdat, ze je to silna nezavisla zena, ktora nikoho nepotrebuje. Do istej miery to bude pravda. Ona naozaj dokaze zit aj nadalej bez Teba. ALE len preto, ze to dokaze a len preto, ze Ta vo svojom zivote nepotrebuje to neznamena, ze Ta tam nechce...To, ze dokaze svoju cestu prejst aj sama neznamena, ze nechce aby si jej robil spolocnost... #nevergiveup #neversaynever #iamnotanangel #slovakia #slovakwoman #myway #mylife #dreamer #hejty #ulomkyzeny #thisisslovakia #lisentoyourheart #🙏 #🤞

23 0 Feb 2, 2018

#hejty #mega #hejcik #xD

26 0 Jan 31, 2018

Lepší verze buchty na plech :)) #smellit #loveit❤️ #eatit 🤘 #hejty #spovidlama ☝️☝️☝️☝️

6 0 Jan 31, 2018

Upřímně mě už trochu otravujou vsechny ty spravnacky hejty na neupřímnost instagramu, na to, jak je zde všechno neskonale falešný a jak všichni získávají nereálný vzory. Instagram, pro některý možná překvapivě, je a vždycky bude o fotkach. O vizualni stránce, o pikantnostech, o přehánění, o krásný inspiraci, o příbězích a taky trochu o zadcich a prsách. Já fakt nevěřím že snidate denně acai bowl a avokadovej toust a nepotřebuju tisíckrát pateticky uklidnovat, že nejsem jedinej člověk na světě co nevypada po ránu perfektne a že i holky Kardashienky nevypadají po ránu stejně jako na obálce Elle. Je mi to jasný než cokoli jinýho, takže mi nevadí koukat se na carokrasny fotky, protože jsou to prostě jenom fotky. P.S. Jako na tyhle fotce sice taky nevypadám většinu času ani náhodou, ale je mi to fuck :D . . . #czechgirl #igerscz #iglifecz #vscocze #redheadgirl #dnespisu #dnesfotim #hejt #hejty #kritika #writing #motivation #minimalist #trendbookcz #czechblogger

134 1 Jan 29, 2018
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.