Photos and videos from all countries

Photos and videos for #cry

You think it's easy You think I don't want to run to you But there are mountains And there are doors that we can't walk through I know you're wondering why Because we're able to be Just you and me Within these walls But when we go outside You're going to wake up and see that it was hopeless after all. No one can rewrite the stars How can you say you'll be mine? Everything keeps us apart And I'm not the one you were meant to find. All I want is to fly with you All I want is to fall with you So just give me all of you It feels imposible but I really love you, I need you and I want you it’s a secret I try to hide. I can't have you We're bound to break and My hands are tied 🥀 #live #life #laugh #sad #happy #love #future #cry #instagram #instagood #instadaily #instapic #instagramhub #instacollage #instalike #like4like #likeforlike #likeforfollow #like4follow #likesforlikes #likeaboss #likebackteam #explore #lombok #indonesia #holiday #explorelombok #enjoy #rainyday

5 1 Jan 23, 2018

«Armupdate» Hey ihr süzzen Viecher. :3 Eine Wunde is in der Schule aufgerissen oder so..Ne andere is leicht enzündet und der Rest brennt einfach nur. xD • • • • • • • • • • ( #ritzen #svv #selfharm #depri #depressiv #suicide #suizid #wanttodie #broken #sad #cry #crying #death #psycho #psychopath #cutting #idontwanttoliveanymore #fat #tofat #fett #zufett )

0 0 Jan 23, 2018

"Dear Fake Friends" Hal yang paling gw benci adalah disaat lu pergi tanpa pamit dan dateng tanpa rasa bersalah :"). Bisa gak sih sekali-sekali lu hargain gw? Cape tau gak si gw di sia-siain! Lu dateng pas butuh doang??? Lu kata gw pom bensin apa!!!! Gak usah deket-deket gw lagi, kalo lu cuma mau liat "fisik" buat kepuasan mata lo!! Gw bahagia iya, gw tersenyum iya, percaya itu semua butu perjuangan Jadi tolong hargain gw :) Awalnya manis :)... Tapi, Kok endingnya sadis banget ya. ah senyumin aja gw mah punya temen kayak gitu :))))))))). Nih ya gw ingetin, Klo nyari temen jangan diliat dari gaya hidupnya yang KAYA, liat dari ketulusanya dan menerima apa adanya gak kayak situ **** yang nyari temen cuma buat ketenaran!!! Nyari teman sana sini cuma buat ketenaran?!! Cih jijik gw temenan sama lo!! nih ya dampak buruk gw kenal sama lo itu, gw jadi trauma sama yang namanya PERTEMANAN/ PERGAULAN jangan heran ya kamu bingung dengan sikap pendiam aku karena apa. tuh jawabanya udah jelas kan? #girl #flower #sweetlies #fake #fakefriends #friends #kpop #exol #army #hate #sweetliesexo #sad #cry

3 0 Jan 23, 2018

為何又因你而再傷心了 #cat #photograph #cry

1 0 Jan 23, 2018

First day outside

8 1 Jan 23, 2018

Шёл последний день подготовки к сессии... 😔 #sad #toptags #sad top.tags #nothappy #cry #crying #tears #instasad #sadness #depressed #alone #help #hope #l4l #insta #mood #badmood #moods #upset #stressed #goingmental #cheermeup #me #hate #annoyed #lifesucks #nolove

19 0 Jan 23, 2018
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.