Photos and videos from all countries

Photos and videos for #buasir

Apabila kita hamil, bayi yang sedang berkembang dalam rahim memerlukan kalsium untuk membina tulang dan gigi yang kuat. . Kalsium juga membantu bayi membesar dan membentuk jantung, saraf, dan otot yang sihat. . Kalau protein digunakan badan untuk membina otot. Kalsium pula membantu otot kita lebih sihat. Sebab tu dalam set ibu hamil shaklee ada ESP Shaklee untuk sumber protein & juga kalsium. Kajian telah menunjukkan peningkatan kalsium meningkatkan kepadatan tulang wanita hamil & juga warga tua dengan berkesan. . Selain itu, ada banyak kajian lagi yang menunjukkan pengambilan kalsium yang mencukupi semasa hamil bagus untuk kesihatan. Nak Shaklee, ingat fieda ya 😉 fiedaShaklee #0192463737 #skaklee #shakleecheras #shakleemurah #supplements #anak #sihat #vitamins #vitamin #ibucantik #ibuhamil #iklan #iklanfree #onlineshopping #malaysiaonlineshop #ppukm #alamdamai #mahkotacheras #tulang #buasir

5 1 Jan 20, 2018

Adik ngan kakak 🌹 Adik lagi bam bam 😅 Feedback: testiminyakurutmodenwangi

4 1 Jan 20, 2018

Allahhuuu rasa nak nanggis wehhh 😭😭. #herbaFixx sangat-sangat membantu kecutkan masalah buasir. Cus kata tahun depan nak kena oprate sebab buasir dah tahap 4, sapu fixx tak sampai seminggu dah kecut sampai doktor terkejut. Alhamdulillah.. Syukur dengan asbab fixx Allah selesaikan masalah cus. Ampa p jenguk testi taw special sangat nih. #fixxx #buasir #keputihan #herba #mujarab wassap 0175146502

3 0 Jan 20, 2018

KENAPA PERLU COQ10? . 🔥 Bagi kekal tenaga, memang energy booster power . 🔥 Memperbaiki kitaran darah . 🔥 Meningkatkan kesuburan (mau ada 2018 baby kena makan ni 😅, bgs untuk laki bini) 🔥 Cantikkan kulit (inilah ni uv protector yang boleh ditelan 💃🏻 . 🔥 Bagus untuk ketajaman minda. . Macam mana nak order? . Link Whastapp ada di BIO atau DM sihat_itu_cantik . #KotaKinabalu #Sabah #BazarPakNil #PengedarShakleeSabah #pengedarshakleekotakunabalu #ShakleeKK #shakleekotakinabalu #kkcity #shakleepapar #sembulan #Megalong #vitaminmengandung #donggongon # #Putatan #vivixshaklee #vitamintambahdarah #Promoshaklee #Vitaminotakcergas #ejenshaklee #OmegaGuard #GLA #CoQ10 #buasir #setkulitshaklee #VitaminE #VitaminC

8 0 Jan 20, 2018

Apakah Fujita Lactose-S? Fujita Lactose-S ialah minuman kesihatan yang unik dan diformulasikan untuk membersihkan usus. Ia melegakan ketidakselesaan kerana terlebih makan atau tabiat makan yang buruk kerana ia membersihkan saluran penghadaman secara berkesan. Oleh itu ia amat berkesan untuk merawat sembelit, menyingkirkan toksin badan serta sisa berbahaya yang lain dalam sistem penghadaman, khususnya usus besar. Ia dihasilkan sepenuhnya daripada ramuan semulajadi. Oleh itu, ia amat selamat dan sesuai untuk semua peringkat umur. Kebaikan: Mendetoksifikasikan sistem dengan menyingkirkan sisa-sisa daripada sistem kita. Meningkatkan kesihatan perut usus. Sesuai sebagai pemudah pelangsingan badan. Mencegah nafas berbau. Mengurangkan masalah kulit Merangsang saraf usus. Kelebihan: Mengandungi serat dietary dan ramuan penggalak kesihatan yang lain untuk mempercepat pembuangan toksin, bacteria patogenik dan sisa lain dalam usus manusia. Memudahkan penyerapan nutrisi memandangkan dinding usus sudah dibersihkan. Setiap 40g mengandungi 1 billion Bakteria Bifidus, iaitu 1.5 kali lebih berkesan daripada asid laktik yang lain. Bakteria Asid menghasilkan asid laktik elkenspirulina #elkenmalaysia #fujitalactose #detox #sembelit #bersihusus #produksemulajadi #produkorganic #buasir #perutbuncit #usus #tanpabahankimia #jomfacial #jomsihat #kesihatan #kesihatanusus #toksin #sistempenghadaman #penghadaman

3 0 Jan 20, 2018

Minuman kesihatan yang unik dan dirumus khas untuk membersihkan kolon dengan sempurna.Ia amat berkesan untuk merangsangkan pembuangan najis terlonggok(najis degil)bagi menyingkirkan bahan kumuhan, toksik badan dan benda buangan usus lain yang merbahaya justeru menghalang toksik daripada diserap semula dalam badan. Penyerapan semula bahan berbahaya boleh menyebabkan pelbagai penyakit lain. Minuman tambahan ini mengandungi enzim, laktos terutamanya Lactobasilus, serabut diet, ekstrak daripada benih Coix Lachryma dan komponen penguat kesihatan yang lain. Setiap paket mengandungi 1 billion bakteria Bifidus, sejenis probiotik yang menghasilkan asid laktik yang membantu merendahkan pH usus dan membantutkan pembiakan bakteria berbahaya.Ia membantu meningkatkan populasi bakteria berfaedah di dalam usus dengan mengembalikan kesihatan usus ke tahap yang optimum. Membantu membantu mengurangkan masaalah sembelit dengan menggalakkan pembebasan gas melalui penapaian lastosa secara semulajadi bagi mengembangkan dinding-dinding usus dan menggalakkan penyingkiran sisa toksik secara efektif. #elkenspirulina #elkenmalaysia #fujitalactose #detox #sembelit #bersihusus #produksemulajadi #produkorganic #buasir #perutbuncit #usus #tanpabahankimia #jomfacial #jomsihat #kesihatan #kesihatanusus

3 0 Jan 20, 2018

#assalamualaikum Iv mist dapat membantu merawat masalah buasir. Jom cuba iv mist. Wasap sis ke 0179811908 #ivmistpenawarpelbagai #ivmistteamMarziana #buasir #resdungno1malaysia #terapiintagram #ajimaura

11 11 Jan 20, 2018

. Ikhtiar masalah endometriosis dengan vivix. . Vivix - supplemen yang tinggi antioksidan ini bertindak ke atas sel manusia melalui:- . *Cell Defence* : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit. . *Cell Energy* : memberi tenaga kepada sel yang lemah. . *Cell Repair*: memperbaiki sel yang telah rosak. . *Cell Performance* : meningkatkan prestasi sel. . . ⚠ DISCLAIMER: Produk ini bukan bertujuan merawat dan menyembuhkan penyakit tetapi produk NUTRISI yang MEMBANTU badan melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan seterusnya membantu sistem badan berfungsi dengan LEBIH BAIK . 💯 KEISTIMEWAAN: Shaklee satu-satunya supplemen yang mempunyai LANDMARK STUDY, di mana orang luar yang membuat kajian ke atas pengguna supplemen Shaklee dan hasilnya, terbukti bahawa pengguna supplemen Shaklee mempunyai paras NUTRISI darah yang BAIK . Satu-satunya syarikat supplemen di dunia yang ada LANDMARK STUDY! . . . 🌿 PAKAR SHAKLEE ANDA 🌿 . SELAMAT. BERKESAN. SEMULAJADI . Tanya saya 👇👇👇 ====================== Ig: notavitamin 📲012.392.3099 Syahida Noor . . #buahpinggang #resveratrol #strok #awetmuda #shakleemurah #shakleepavilionbukitjalil #shakleerawang #shakleekulim #shakleeioimallpuchong #shakleekuantan #shakleetemerloh #shakleetanjungmalim #buasir #bizonline #slipdisc #tambahtenaga #glowingshaklee #flawlessshaklee #shakleesabah #shakleekuching #shakleetaiping #shakleebizleader #shakleetawau #shakleebukittinggi #mentorshaklee #janaincome #shakleekeningau #sihatcantikshaklee #akademiinsta #agenshaklee . p/s: For price, please whatsapp 0123923099 😊 . Thank you in advance . Whatsapp saya untuk pengeposan seluruh Malaysia, Singapore, Brunei & Indonesia

4 0 Jan 20, 2018

CIK S0MI MINTA CERAI DERITA BERBAU BUSUK 😱😱😱 . Sampai hati abg kata aku bau macam bangkai! . Yer la, aku sedar "ehem ehem" aku dah lma tak servis. Terbantut mood nak on kan? . Menjadi-jadi plak cik putih tu keluar dah sampai tahap hijau dah. Ishh, rimasnya aku. . Nakk pulak cik s0mi cakap terbau macam bangkai. . Malunya! . Nakk tahu crita selanjutnya? Teng0k video di bawah ☺ . DAH JANGAN DOK TUNGGU LAMA-LAMA LAGI KALAU TAK NAKK CIK S0MI MENJAUH 😍😍😍 . ☎ Tinggalkan no.whatsapp sekarang ! atau ☎ Whatsapp ke http://www.wasap.my/601116307572/NakSirehQueen . #bazarpaknil #sirehqueenbest #sirehlovelycare #buasir #fattzura #manjakani #manjakaseh #jamususukdara #mukategang #jeragatkurang #jerawat #kayap #ketatrapat #jsd #fefet #sirehemas #serbaguna #panau #migrainhilang #resdung #ekstrakbidara #keputihanhilang #jeragat #uitmshahalam #jamukunyit #breasttegang #ruam #khasiatbidara #mandian #sejuksegar

11 0 Jan 20, 2018

Bukan sekadar pencuci biasa. #FemininewashJsd dan #maskervagina elok sgt diguna bersama2 utk cucian luar dan dalam kemaluan. Yg bersarang sehingga busuk kt dlm miss v pun boleh keluar. Cuba dulu baru tahu keberkesanannya. 😊 Yg ada masalah #buasir pun boleh selesai. Set basic jsd fw dan mv hanya rm100sm/rm103 ss Tahan lama dan sgt berbaloi Wasap kak ann 017 9032210 #Femininewash #jamususukdara #keputihan #produktempatan #pencuciintimwanita #sisjualjsd #posseluruhmalaysia #keputihandankegatalan #maskervagina #sabah #sarawak #shahalam #kualalumpur #farajberbaubusuk #farajberbau

10 0 Jan 20, 2018

Nenas batu mesir. Berminat??? Terus whatsapp ke 017-5646217 atau klik sini untuk terus whatsapp kepada kami tanpa perlu memasukkan nombor telefon kami ke dalam phone anda 😀 >>> http://NenasBatu.wasap.my #Perapat #KecutkanRahim #BatuKarang #KencingTidakLawak #BuahPinggang #Angin #Buasir #Strok #Toksin #KulitKendur #Senggugut #Keputihan #Penghadaman #Pine #BuahPine #AwetMuda #Kecantikan #ketatkanfaraj #nenasbatumesir #mesirpinecone #nenasbatu

7 0 Jan 20, 2018

TANDA-TANDA SESEORANG ADA BUASIR : 📌 Bengkak di dubur yang ketara. 📌 Gatal pada lubang dubur. 📌 Kepanasan pada kawasan dubur selepas membuang air besar. 📌 Berdenyut-denyut. 📌 Sukar membuang air besar. 📌 Berasa tidak selesa selepas berdiri lama atau mencangkung. 📌 Keluar darah ketika membuang air besar. Cara atasi: ✔banyakkan makan fiber/sayur. ✔banyakkan minum air suam. ✔amalkan gaya hidup sihat. Jika ada lebihan daging dah terkeluar: 👉 basuh dengan FEMININ WASH di bahagian dubur yang bengkak.. bilas dan lap kering dengan tuala bersih 👉 sapu masker vagina setiap hari sampai kecut 👉 bila dah kecut, tolak masuk secara perlahan-lahan. sesetengah orang lebihan masuk sendiri kan? 👉 amalkan cucian feminin wash dan pakai masker vagina setiap hari even takde dah lebihan Pm segera untuk dapatkan stok Feminin Wash dan Masker Vagina. *Bagi lelaki yang mengidap buasir anda HANYA boleh menggunakan masker vagina sahaja dan sapu kan pada tempat buasir..JANGAN sesekali guna feminine wash...nak tahu kenapa..wtsp je kak ann 017 9032210 #buasir #keputihan #femininewashjsd #maskervagina #maskervaginajsd #kegatalanpadafaraj #jerawat #jerawatmataikan #farajberbaubusuk #haid #kencingkotor #farajlonggar #farajbecak #keputihanberbau #ikhtiarhamil #setberpantang #wanitahamil #anakdara #bazaarpaknil #like4like #bazaarniaga #sisjualjsd #jamususukdara #produklakukeras #produkviral #sabah #sarawak #kualalumpur

14 1 Jan 19, 2018

Panduan/Petua Tulisan Tn Haji Ismail, Pengarah Urusan HPA Berkaitan Madulia HPA. . Madu lebah boleh dijadikan ubat batuk jika di campurkan dengan halia merah, cengkih & kulit kayu manis. Kini HPA mengeluarkan produk ubat batuk kesihatan tanpa bahan kimia yg dinamakan MADULIA. . Drpd testimoni awal yg saya terima menunjukan produk ini InsyaAllah akan teguh dipasaran kerana kehendak pengguna kpd bahan alami semakin meningkat. . Disamping itu, MADULIA juga menghilangkan kahak dlm ruang pernafasan. Boleh digunakan pada semua peringkat umur. . MADULIA menggunakan halia sbg bahan utama. Kita menamakannya MADULIA kerana madu digunakan sbg media utk perawatan batuk disamping herba lainnya. . Tahukah anda bahawa dlm tempoh 24 jam tidak ada seekor kuman pun yg boleh hidup didalam madu? Oleh sebab itu pada zaman dahulu madu sangat terkenal dijadikan sbg ubat batuk yg mujarab. InsyaAllah. . 📌Batuk. . Apabila anda batuk yg teruk jgn sekali-kali memakan buah anggur kerana batuknya akan menjadi semakin parah. Begitu juga dengan buah mempelam/mangga atau timun yg boleh menyebabkan batuk berterusan. . Walaupun buah-buahan ini termasuk dlm kelompok sejuk tetapi ia tidak mengurangi masalah batuk. Bagaimanapun, getah anggur sangat baik utk batuk jika pengambilanya disinergikan dgn biji selasih, kurma merah, halwa kundur & lain lain lagi. . Batuk dpt dilegakan dgn madu yg dicampur halia merah (bukan halia bara). Ini terdapat dlm produk MADULIA tetapi jika pengambilan herba ini tdk berapa efektif, ia perlu di ambil dgn perahan limau/jeruk nipis bersamanya. Perahkan separuh limau nipis ke dlm satu sudu MADULIA & minum terus (jgn campur air) slp beberapa minit barulah minum air jika mahu. Pengambilan MADULIA ini sebenarnya diambil sedikit-dikit tetapi kerap dilakukan mungkin lebih dari 10 kali sehari (1/3 sudu makan/setiap kali pengambilan). . Kerap dgn sedikit-dikit itu lebih baik dari byk sekali gus, itulah kaedah perawatan batuk. InsyaAllah Biiznillah. . #HPA #HPAMalaysia #herba #herbal #ubatherba #kopi #coffee #kopiradix #halal #HerbaPenawarAlWahida #RawatanIslam #bersih #sihat #cergas #dietsihat #buasir #supplement #hidupsihat #bazaronline #kencingmanis #darahtinggi #sakitjantung

12 2 Jan 19, 2018

⏺RADIX TEH MANJAKANI. . Nama saintifiknya ialah Quercus infectoria dan kebanyakannya diimport dari India. Ia mempunyai sifat astringen, antiseptik dan hemostatik. Kandungan pirogalotonin di dalam herba manjakani telah dijadikan sebagai ubat keputihan, peradangan sendi dan untuk melangsingkan tubuh. . Teh manjakani mempunyai kelebihan yang sangat unit kerana ia baik sekali digunakan untuk wanita bagi keputihan dan mengecutkan peranakan dan tidak memberi kesan negatif jika diambil oleh wanita belum berkahwin. Minuman ini mangandungi bahan-bahan seperti ekstrak teh, ekstrak manjakani dan ekstrak kacip fatimah. . Kegunaan umum untuk lelaki dan wanita ialah bagi rawatan peradangan sendi, lenguh, sakit atau berlebihan asid urid. Kesan jangka panjang penggunaan teh manjakani ialah untuk melangsingkan tubuh. Ini dapat dilihat setelah 1 bulan mengamalkannya. InsyaAllah.. . Whatsapp 📲 019 2843446 . www.wasap.my/60192843446 . . #HPA #HPAMalaysia #herba #herbal #ubatherba #kopi #coffee #kopiradix #halal #HerbaPenawarAlWahida #RawatanIslam #bersih #sihat #cergas #dietsihat #buasir #supplement #hidupsihat #bazaronline #kencingmanis #darahtinggi #sakitjantung #lawas #sakitotot #gout #kanser #igshopmalaysia #cikguseo #ajimaura #terapiinstagram

28 13 Jan 19, 2018

KISMIS MINDA. Kismis adalah sejenis buah anggur yang dikeringkan dimana penggunaan kismis (vitis vinifera) dalam pelbagai tradisi dan budaya mungkin berbeza di antara satu sama lain. Kismis sangat tinggi kandungan antioksidannya berbanding buah prune dan aprikot. Ia membantu untuk meningkatkan memori dan hafalan selain dapat hati serta melawan bakteria mulut yang menyebabkan pereputan gigi. . . Whatsapp 📲 019 2843446 . www.wasap.my/60192843446 . . #HPA #HPAMalaysia #herba #herbal #ubatherba #kopi #coffee #kopiradix #halal #HerbaPenawarAlWahida #RawatanIslam #bersih #sihat #cergas #dietsihat #buasir #supplement #hidupsihat #bazaronline #kencingmanis #darahtinggi #sakitjantung #lawas #sakitotot #gout #kanser #igshopmalaysia #cikguseo #ajimaura #terapiinstagram

20 11 Jan 19, 2018

. Untuk menyakinkan Tuan/Puan Herba Keladi Tikus ini telah mendapat KELULUSAN daripada KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA ( KKM) . jika anda ingin merawat , mengubati , dan mencegah penyakit anda secara sihat , sila tekan link ini. Hubungi kami ditalian 0189774457 0189774457 0189774457 #kanserpayudara #kanserparuparu #kanserrahim #kanserusus #kansertulang #kanserhati #ketumbahan #kencingmanis #cyst #kimo #kimoterapi #buasir #meningkatkanstamina #herbakeladitikus #herba #penawar #kanser #breastcancer #asma #sesaknafas

71 1 Jan 19, 2018
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.