Photos and videos from all countries

#2019tayfadersçalışıyor #2019tayfa #2018tayfa #2018ygslys #ogretmenler #ogrenciler #lise #tytyks #osym #ösym

#2019tayfadersçalışıyor #2019tayfa #2018tayfa #2018ygslys #ogretmenler #ogrenciler #lise #tytyks #osym #ösym

All Comments: 28

yefi_tu

Giris belgesi olmasa oluyor mu yani?

beyzanurxgurses

Yeni kimlik zorunlu diye duymuştum yalan yani?

ceydaakart

@yefi_tu giriş belgesi olması zorunlu

fidanekik95

@beyzagurses98 yeni kimlik zorunlu eskisi geçersiz sayılıyor bnde öyle duydum

beyzanurxgurses

@fidanekik95 öyle saçmalık mı olur ya

dogrutercihler

@nazozleeer0 ehliyetle alinmiyor zaten

fidanekik95

@beyzagurses98 öyle deniliyordu valla bilemiyecem bnde cnm

beyzanurxgurses

@fidanekik95 bi araştırmak lazım sınavdan önce çünkü yeni kimlik için randevu alıyoruz bir de bir hafta mı bir ay mı ne sürüyormuş eve postalanması

yusuf.erglu

Arkadaşlar eski kimlik geçerli dimi ? Çok acil yanitlarsaniz önemli ?

fidanekik95

@beyzagurses98 iki gün içinde geliyor bn yaptım geçen yıl

beyzanurxgurses

@fidanekik95 2 ocak 2018'de başladı yeni kimlik kayıtları nasıl geçen yıl yaptın?

_katre61

Son başvuru ne zamandı

_katre61

@yusuf.erglu geçerli evett

fattmagenc

Dm bakar misinz

fidanekik95

@beyzagurses98 yaptım hani kredi kartı şeklinde olan varya ondn bahsetmiyor muyuz?

fidanekik95

@beyzagurses98 evet 2017 de başladı sende yap istersen riske atmamak için

beyzanurxgurses

@fidanekik95 aynen haklısın

ruken_tasdemirruken_tasdemir demirhan_nursendemirhan_nursen rojgul_34_33rojgul_34_33 ogrenci_guncesiiiiogrenci_guncesiiii beyaz_kahveebeyaz_kahvee mahmut_can_sabirlarmahmut_can_sabirlar theomrdrktheomrdrk cumaince07cumaince07 ozlemkc00ozlemkc00
IRFS.AZ © is created in 2017, our goal is to provide people with information from Instagram API, that includes photos, videos and other media information from Instagram.